Kwiecień, 2009

Poznań - Zaniemyśl

Sobota, 25 kwietnia 2009 · dodano: 25.04.2009 | Komentarze 2

Wyruszyliśmy od rana około godz 10:00. W trakcie nie było specjalnie nic ciekawego generalnie cały czas jazda w jedną stronę pod wiatr w drugą bez wiatru ale z bólem tyłka muszę zmienić siodełko na swoje poprzednie żelowe. Nadal ból karku w trakcie jazdy mimo że kombinowałem z siodełkiem. Wygląda na to że poczekam do pierwszego przeglądu i wymienię na mostek regulowany. W przyszłym tygodniu wyjazd Chodzież - Poznań.
Chwila wytchnienia jesteśmy w połowie trasy © Maks

Łękno - Okazały dąb © Maks

Prom na wyspę © Maks

Moja maszyna ;) © Maks
Rogalin - mauzoleum Raczyńskich © Maks

Malta-Swarzędz-Pobiedziska-Tuczno-Koziegłowy-Poznań

Niedziela, 19 kwietnia 2009 · dodano: 19.04.2009 | Komentarze 0

Wycieczka miała odbyć się w sobotę ale pogoda rano była kiepska i postanowiłem że wycieczka odbędzie się w Niedziele. Powyżej 50 km już zacząłem czuć ból barków. Myślę że po pierwszym przeglądzie trzeba będzie zmienić mostek na regulowany tak aby podnieść kierownicę i bardziej ją przesunąć ku przodowi tak aby zmniejszyć obciążenie na barkach.

Biedrusko - Morasko cz2

Poniedziałek, 13 kwietnia 2009 · dodano: 13.04.2009 | Komentarze 1

Dzisiaj udało mi się urwać na kilka godzin i postanowiłem wyskoczyć w trasę i jak zwykle miałem zaplanowane coś innego a pojechałem nieco inaczej. Również tak jak poprzednio Biedrusko - Morasko, na Puszczę Zielonkę było zbyt mało czasu. Pogoda dopisała było słonecznie lecz wietrznie zawłaszcza jak się wyjechało z lasu.

W przyszłym tygodniu jak pogoda dopisze wyjazd całodniowy.

Biedrusko - Morasko

Sobota, 11 kwietnia 2009 · dodano: 11.04.2009 | Komentarze 0

Dzisiaj znalazłem chwilkę i postanowiłem wyskoczyć na kilka godzin. Stwierdziłem że to będzie rekonesans w terenie i udam się do Biedruska wzdłuż warty ulicą nadwarciańską. Bardzo przyjemna trasa polecam każdemu., ani się obejrzałem a tu Biedrusko. Postanowiłem wyskoczyć nad jeziorko Glinnowieckie tam odpocząłem chwilkę i powrót, a że było jeszcze jasno postanowiłem wyskoczyć na Morasko i Piątkowo na Winogrady do domu. Tym razem bez upadku wyregulowałem sobie SPD żeby się lepiej wypinały trochę treningu z prędkością 0. Trochę było ciepło chyba muszę kupić bluzę z długim rękawem bo ta co mam jest z ocieplaczem i jest mi w niej za ciepło. W końcu chyba znalazłem dlaczego miałem dziwne odgłosy przy korbie. Jak zacząłem kręcić do tyłu to spadł łańcuch z najmniejszego trybu kasety. Prawdopodobnie łańcuch ociera o przednią przerzutkę przy najmniejszym przełożeniu.

Zielonka

Niedziela, 5 kwietnia 2009 · dodano: 05.04.2009 | Komentarze 0

Jako że wczoraj było lajtowo pozwoliłem sobie dzisiaj na trochę więcej;)
W sumie jazdę miałem zacząć od 9:00 ale lenistwo mnie opanowało i koniec z końcem wyruszyłem o 11:00. Celem było wykonanie około 60 km. Po wczorajszej wycieczce trochę tyłeczek doskwierał może siodełko a może zbyt duża przerwa zobaczymy już niedługo jak się będzie powtarzać to zmienię z poprzedniego roweru. Nigdy mnie nie bolały barki a teraz coś niemożliwego ból jak nie wiem czyżby to było spowodowane pozycją na rowerze? Może ręce cały czas wyprostowane ? czas pokaże. Niestety nie obyło się bez wywrotki niespodziewana prędkość 0 i leżymy tym razem na lewym boku i na piasku wiec jest ok (Tylko jeden upadek a wiec jest lepiej !!!). Musze potrenować przypadki gwałtownego hamowania i wypinanie ;) Kurcze jak mi brakuje rogów muszę pomyśleć o zakupie razem z gripami bardziej miękkie bo te są aktualnie są pieruńsko twarde (praktycznie bez żelu), nie do ujechania bez rękawiczek strasznie bolą ręce z rękawiczkami już trochę mniej.
I to na tyle wkrótce ponownie się odezwę
pozdrawiam

Morasko

Sobota, 4 kwietnia 2009 · dodano: 04.04.2009 | Komentarze 1

W piątek 3.04.2009 kupiony Kelly's Magnus zielony. Dzisiaj tempo rekreacyjne - rozpoczęcie sezonu.
Pierwsze problemy z SPD'ami pierwsze upadki ;(
Myśle ze z biegiem czasu będzie lepiej ...;)