Maj, 2013

Dom-Praca-Dom

Czwartek, 9 maja 2013 · dodano: 11.05.2013 | Komentarze 0

Samochód u mechanika już niedługo będzie w 100% gotowy do transportu na maratony ;)

Mechanik-Praca-Dom

Środa, 8 maja 2013 · dodano: 08.05.2013 | Komentarze 0

Dzisiaj oddałem auto do przeglądu jest trochę rzeczy do zrobienia mam nadzieje że do końca tygodnia będzie ok.
W robocie zostałem trochę dłużej n=i niestety z treningu nici ale nogi czują wczorajszy trening ;)

• Sprzęt Szoska

Podjazdy na Rybce

Wtorek, 7 maja 2013 · dodano: 07.05.2013 | Komentarze 3

dzisiaj tylko 3 podjazdy bo późno wróciłem i w dodatku się dowiedziałem że nie mam z kim jechać do Zielonej a samemu za drogo wychodzi. Jutro za to dowalę do pieca ;)

Dzisiaj mocno na podjazdach ładnie łydki ciągnęły weszło aż miło ;)

Białeczko w domciu musowo ;)

1. 72 cad, puls 152, średnia 30,15 km/h
2. 66 cad, puls 151, średnia 29,71 km/h
3. 67 cad, puls 149, średnia 32,66 km/h Tutaj szedłem po bandzie ;)

Jest wyraźna poprawa w stosunku do ostatniego razu szkoda że tylko 3 podjazdy udało się zrobić.

Z dzieciakami

Poniedziałek, 6 maja 2013 · dodano: 11.05.2013 | Komentarze 0

Przejażdżka z chłopakami. Mały już łapie równowagę ;)

Dom-Praca-Dom

Poniedziałek, 6 maja 2013 · dodano: 06.05.2013 | Komentarze 0

Miękko po maratonie mimo, że spokojnie mógłbym jechać kolejny maraton to postanowiłem, że nogi muszą odpocząć i dzisiaj laba. We wtorek w planach jest mocny trening. Jak nie będzie pogody to siłownia a jak będzie pogoda to szoska i podjazdy.

Maraton Lubniewice

Niedziela, 5 maja 2013 · dodano: 05.05.2013 | Komentarze 2

Udaje się ustawić gdzieś w środku peletonu.
O godzinie 12:00 w największy upał startujemy i od razu ogień pierwsze 1,5 km to prędkość maksymalna 48km/h (na asfalcie). Chce się załapać do jakieś mocniejszej grupy. Zbychu gdzieś zostaje z tyłu po około 2km ostry podjazd o maksymalnym nachyleniu 10%. Spokojnie na miękko patrze po lewej idzie Zbychu robi ten podjazd na blacie na siedząco. Rzeźnia dla kolan brr.
Udaje się podjechać Zbychu jest kilkanaście metrów przede mną jest co gonić przechodzę powoli każdą osobę idąc po szczebelkach do przodu cały czas mam go w zasięgu wzroku dostaje się do ładnej grupki gdzie liderem jest gość z AGA Teamu ładnie ciągnie za nim kilka osób i ja. Idziemy równo ale coś jadą niemrawo i co jakiś czas od grupki odrywa się ktoś i próbuje własnych sił niestety wszystko jest kasowane. Jadę spokojnie Zbychu musiał mi gdzieś zniknąć bo chłopaki kiepsko kręcą na podjazdach szczególnie przy końcu. Przesuwam się do przodu. Gdzieś w oddali widzę dziewczynę krzyczę "Panowie spawamy ..." Chłopaki wyjebali jak ruskie torpedy do przodu i na zjeździe jeszcze dokręcają kontem oka widzę na liczniku prędkość ponad 47km/h dochodzimy dziewczynę bardzo szybko. Chłopaki jak by odżyli od tego zamulania i zaczynają mocniej dokręcać i z naszej trójki wkrótce robi się 10-o osobowy pociąg trzymam się w czołówce jadę raz drugi raz trzeci. Czasem wychodzę na zmianę. Jest trochę piasku podjazdy to ścianki ale z rozpędu się tego nie czuje. Na pierwszych 12 km jest tylko jeden większy podjazd na początku tam mam średnią 23km/h potem na kolejnych 10'u km są już 3 i w sumie średnia w okolicach prawie 21km/h. Gdzieś po około 5km noga mi puszcza i zaczyna się ładnie rozkręcać ;). Przez moment zamajaczyła mi sylwetka Goggle to Zbychu ale jest jeszcze daleko. Wkrótce go doganiamy jedzie dość wolno okazało się że zgubił trasę my także cały nasz peleton gubi trasę na rozjeździe nie ma żadnych znaków pytamy się miejscowych ale każdy gada swoje. Jedziemy Zbychu wychodzi na czoło grupki i nadaje mocne tempo ja niestety jestem przy końcu peleton i co gorsza peleton zaczyna się rwać ja ląduje w drugiej grupie i jest kiszka. Zbycha mam jakieś 15m przed sobą jadę z jakiś gościem chyba z M5 ładnie podaje praktycznie żaden podjazd nie jedzie z młynka każdy podjazd na stojąco ze średniej ja jadę podobnie o dziwo noga kompletnie nie jest zmęczona. Na prostej też ładnie ciągnie ale można byłoby mocniej. Doganiamy kilka osób Zbychu jest coraz bliżej mam go już w zasięgu kilku metrów gość z którym jadę ma problemy ze zjazdami więc na jednym z nich go wyprzedzam i postanawiam zaatakować samotnie tym bardziej że już wiem gdzie jesteśmy i że mocno mamy skróconą trasę. Dochodzę Zbycha i to co zostało z grupki 10-o osobowej. Widzę że Zbychu słabnie i zaczyna się odklejać od grupki postanawiam go wyprzedzić i przyspieszam żeby dojść grupkę jest nas chyba 4 osoby. Na horyzoncie pojawia się kolejna osoba krzyczę chłopaki spawamy. I idziemy ostro ale gość jedzie na zgonie więc spokojnie go łykamy. Po chwili dochodzi do nas czołówka idą normalnie w takim tempie że nawet nie ma szans się skleić mija kilka sekund i już ich nie widać. Potem są dwie kuwety i może 2km do mety nie oddaje już miejsca. Przed metą jest to co lubię najbardziej jest piękny podjazd kontem oka widzę że ktoś mnie doszedł i na 20'u metrach do mety robi atak na podjeździe na mnie to działa jak płachta na byka momentalnie włączam podtlenek azotu i ...
Podjazd nie jest jakiś duży ma tylko 4% ale mimo wszystko jest to podjazd.Tam osiągam prędkość prawie 28km/h i wyprzedzam gościa o całą długość roweru zakręt i meta.

Niestety dowalają nam 30min kary za skrócenie trasy :(

Wyniki:
Open: 72/130
Kat: 18/37

Lubniewice - Dyskusja z burmistrzem na temat oznakowania trasy ;) © Maks

To jeszcze nie był mój dzień. Szkoda że nie udało się trafić do szybszej grupy.
No i szkoda tej pomylonej trasy. Ponoć dużo więcej osób pogubiło się na trasie.

Ale na plus trzeba dodać że trasa mi leżała tym bardziej że nie było za wiele kurwidołków było trochę piaszczyście kilka ścianek ale jechało się przyzwoicie.

Generalnie jakby była dobrze oznaczona trasa to była by super jazda ;)
Tylko 31 osób wykręciło czas poniżej 2h niestety mnie się nie udało :/

Pierwszy maraton gdzie w kategorii jestem w pierwszej połowie, ot taki ogórek ;)

Lubniewice rozgrzewka

Niedziela, 5 maja 2013 · dodano: 05.05.2013 | Komentarze 2

Zrobiliśmy ze Zbychem rekonesans trasy i już wiedziałem że będzie młyn po pierwszych ka-emach. Trasa paskudnie oznaczona na 44km tylko 80 strzałek do tego w kolorze czarnym na białym tle. Cała reszta to tasiemki przywiązywane do drzewa. Tak oznaczona trasa to porażka. Jechało się całkiem przyzwoicie jako że zbytnio się nie siłowałem to do końca nie byłem pewien czy noga dobrze będzie podawać.

• Sprzęt Szoska

Przepalenie łydy przed maratonem

Sobota, 4 maja 2013 · dodano: 04.05.2013 | Komentarze 6

Dzisiaj postanowiłem trochę wzmocnić łydę przed jutrzejszym maratonem w Lubniewicach. Trochę Mocy na sławetnych podjazdach na Biedrusku trochę interwałów i podjazdów na niskiej kadencji.

Generalnie jestem zadowolony z z formy mam nadzieje że jutro będzie ogień choć za tamtejszym terenem za bardzo nie przepadam strome podjazdy i piach.

Głównym celem jest przyjechać poniżej 2h

Poranny rozjazd

Czwartek, 2 maja 2013 · dodano: 02.05.2013 | Komentarze 1

Dzisiaj do rozjazdu po Murowanej dołączyłem elementy techniczne jazdy po kurwidołkach + lekkie przepalenie łydy. Nogi miękkie. Po rozjeździe wyskoczyłem na piwko. Temperatura zeszła, węzeł chłonny nadal powiększony mam nadzieje że już niedługo opuchlizna zejdzie.

standard:

Maraton w Murowanej

Środa, 1 maja 2013 · dodano: 01.05.2013 | Komentarze 11

Trzeba dodać jedna wielka porażka. Jak tylko ruszam już od pierwszych kurwidołków zaczynają mnie nawalać plecy a następnie triceps a później czuje że nie mam mięśnia który mnie nie boli. Zaczynam jechać zachowawczo. Po jakiś 20km biorę 1 żel już nie czuje bólu przy połykaniu. Ale nie pomaga za wiele jeśli chodzi o ból pleców. Na jakimś 36km mija mnie Zbychu. Chyba za bardzo zamulałem że mnie wziął. Siadam na koło ale Zbychu jedzie bardzo wolno zdecydowanie za wolno jak na mnie. Na tym odcinku (36km) przez te schodzenie i wchodzenie tracę 1,5min na postoje. Tętno bardzo niskie jak na moje możliwości i warunki. Nic wyprzedzam Zbycha i myślę skoro mnie doszedł to spokojnie będzie mógł mi usiąść na kole i będziemy mogli ciągnąć przyspieszam o 2-3 km/h szybciej ale jak po chwili się obracam to już go nie widzę. Skaczę z jednej grupki do drugiej generalnie ludzie strasznie szarpią każdy pracuje na siebie czego nie lubię nie ma spokojnej równej jazdy. Przez co łapie pojedynczych maruderów jadących na zgonie. Udaje mi się złapać gościa który jedzie mniej więcej podobnym tempem jak ja dużo sił mnie kosztuje dojście do niego ale gość zamiast jechać cały czas równo nagle jak mnie widzi przyspiesza. Kilka takich interwałów i na 66km gość się zatrzymuje okazało się, że się zgubił a ja z nim ;) minęliśmy strzałki które były z prawej strony. Przez co tracę 30 pozycji. Udaje mi się w między czasie wziąć kolejny żel. Na szukanie właściwej drogi zeszło nam jakieś 4km i odechciewa mi się dalszego ścigania. Plecy nie puszczają. Tricepsy tak naparzają, że nie jestem wstanie zgiąć rąk żeby amortyzować nierówności co jakiś czas próbuje naciągnąć i rozluźniać pomaga na krótko.
Udaje się dość jedną dziewczynę z Gomoli (też zgubiła trasę) jedzie bardzo dobrze szybciej ode mnie więc znów zaczyna grać żyłka rywalizacji widzę znaczek 5km do końca jadę spokojnie na kole. Po chwili raz ja raz ona na przodzie gdy mamy 3km do końca wyprzedza mnie dość zdecydowanie. Siadam na koło trochę za wcześnie atakujesz myślę sobie ładnie idzie. Wchodzimy na asfalt zmienia biegi ja też, zaczynamy się rozpędzać prędkość dochodzi do 40km/h wychodzę na prowadzenie jeszcze kilka depnięć i przewaga jest na tyle duża, że spokojnie dojeżdżam do mety.

Generalnie maraton nieudany mimo że wyniki są lepsze niż rok temu.

Szkoda że nie spotkałem mojego znajomego z ASGO Team.

Cały czas czekam na strzał gdzie będę z formą na 100% ;)

W domciu temperatura skoczyła mi do 38 :/

A w piątek maraton na szosce ;) mam nadzieje że do tej pory puści.