• Sprzęt Kelly's Magnus

Dzisiejszy trening porażka :(

Piątek, 3 lipca 2009 · dodano: 03.07.2009 | Komentarze 0

Tak mi się dzisiaj fajnie jechało ;). Miałem bliskie spotkanie z lisem z sarną i z zaskrońcem ;) Puszcza Zielonka zawsze pokazuje różne ciekawe zwierzęta ;) w Bolechowie miałem średnia 29km/h ale nie ma się czym chwalić bo po asfalcie zaraza Bolechowem wjechałem do Puszczy. Było bardzo przyjemnie i chłodno i świeże czyste powietrze;). Dojeżdżając do Malty złapałem pierwszego laczka na tym rowerze. Kawałek ostrej żyletki jeśli się nie mylę tak przynajmniej to wyglądało. Wyczyściłem oponę. Zabrałem się za wymianę dętki pompuje a tutaj nic tak jakby tłok pompy w ogóle nie pompował. Załamka a dodam tyle że był to wieczór i jestem pogryziony przez meszki i komary niemiłosiernie :( Zadzwoniłem do Zbyszka, a on przyjechał z pompką i dętką okazało się że nowa dętka jest dziurawa. dziura jest tak duża że widać ją gołym okiem. Swoją drogą pompka słabo sobie daje radę okazało się później że nie jest dokręcona i jeden tłok nie działał. Generalnie pompki Topeak Mini nie polecam. Jeszcze raz wielkie podziękowania dla Zbyszka bo nie pamiętam czy dziękowałem za pomoc. Teraz czeka mnie kupno nowej dętki.

Oto trasa i dane z pulsometru: