• Sprzęt Kelly's Magnus

Szlakiem pałaców

Sobota, 4 lipca 2009 · dodano: 05.07.2009 | Komentarze 3

Po piątkowym treningu należało dzień odpocząć teraz to wiem ...
Ale przejdźmy do rzeczy. W sobotę wyruszyliśmy ze Zbyszkiem który zaproponował trasę. A ja nawet nie miałem okazji się jej przyjrzeć bo do domu wróciłem przed 24:00. Ruszyliśmy tym razem również nie na czas z mojego powodu niestety. Przez całą drogę czułem ból po wczorajszym skurczu prawej łydki. Dojechaliśmy do Pałacu w Będlewie bardzo ciekawego ośrodka PANu z wieloma atrakcjami i bardzo urokliwym klimatem.
Po zrobieniu kilku fotek ruszyliśmy dalej:
Będlewo - Ośrodek konferencyjny © Maks

Pałac w Będlewie - Zbyszek sprawdza co jest na górze ;) © Maks

Pałac w Będlewie - lokalna wysepka © Maks

Pałac w Bedlewie - widok z mostka © Maks

Pałac w Będlewie z innej strony © Maks

Pałac w Będlewie - Piękna fontanna ;) © Maks

Podczas robienia fotek zauważyłem że moje akumulatorki są już na wyczerpaniu widać to będzie na ostatnich zdjęciach gdzie przestaje już chodzić zoom.
Po pewnym czasie dojeżdżamy do miejscowości Szczepowice, Odwiedzamy kolejny piękny pałac. Kilka informacji Oraz zdjęcie:
Pałac w Szczepowicach © Maks

Następnie dojechaliśmy do Granowa byłem już tak spalony że postanowiliśmy kupić filtr z Panthenolem niestety było już za późno i nie wiele pomógł. W samym Granowie był bardzo ładny kościół.
Kościół w Granowie © Maks

Następnie udaliśmy się do lokalnego sklepu, zjedliśmy po batonie i zaczęło kropić wyraźnie widzieliśmy jak się tworzyła chmura burzowa i to w przyspieszonym tempie. Granowo omijała delikatnym łukiem postanowiliśmy jechać dalej tym bardziej że tylko pokropiło w pewnym momencie widok był niesamowity ta chmura szła na Poznań i była to nawałnica oto jej zdjęcie:
Nawałnica która kieruje się na Poznań © Maks

Jadąc dalej dojechaliśmy do miejscowości Dakowy Mokre w których znajduje się bardzo ładny Dwór Dakowski. Niestety nie odwiedziliśmy tego pałacyku, brak czasu i pogoda która robiła się podejrzana. Wkrótce dojechaliśmy do naszego celu jakim był Pałac w Wąsowie. Przepiękna posiadłość. Zrobiliśmy kilka fotek ale było tak późno i musieliśmy się udać dalej.
Oto kilka zdjęć:
Pałac w Wąsowie © Maks

Następnie daliśmy czadu i jechaliśmy ponad 30km/h Do samego Buku. Później już tylko jak najkrótszą drogą do Poznania ;)