• Sprzęt Kelly's Magnus

Bliżej nieokreślony kierunek jazdy

Piątek, 17 lipca 2009 · dodano: 25.07.2009 | Komentarze 0

Po czwartkowym odpoczynku na kajaczku. W Piątek postanowiłem że wyruszę sam tym bardziej że pogoda była w miarę przyzwoita. Mieliśmy jechać nad morze ale spuchła mi prawa strona twarzy i za bardzo mi się nie chciało pomyślałem że zobaczymy jak się sytuacja rozwinie a że doskonałym lekarstwem dla mnie jest wyjazd do lasu więc postanowiłem się wybrać do lasu. Dzieciaki z żoną stwierdziły że pójdą na plażę. Wyruszyłem wzdłuż czarnego szlaku jadąc na początku czarnym szlakiem postanowiłem że zjadę ze szlaku i pojadę ładna leśną ścieżka, jadąc tak ścieżką nagle moim oczom ukazał się przepiękny orzeł był po prostu ogromny długie skrzydła jak rozpostarł miały pewnie powyżej 1,5m długości piękne brązowe ubarwienie i hakowaty dziób. Pierwszy raz widziałem orła na wolności przepiękny widok. Niestety jak to zwykle bywa stał na drodze więc jak go zauważyłem to już zbierał się do lotu i nie zdążyłem zrobić zdjęcia. Jadąc dalej moim oczom ukazał się piękny jastrząb nieco później widziałem 2 myszołowy które ruszyły do lotu. Po powrocie okazało się że opuchlizna się zmniejszyła i tym dobrym akcentem kończę ten dzień.

Oto kilka zdjęć i plan trasy: