• Sprzęt Kelly's Magnus

Pierścień cz1 i nie ostatnia

Niedziela, 26 lipca 2009 · dodano: 27.07.2009 | Komentarze 5

Szykowaliśmy się do pierścienia zaraz po moich wakacjach. Pogoda jak wiecie jest strasznie zmienna w sobotę miało padać a praktycznie brak opadów w niedziele miało być ładnie bez opadów a okazało się że było bez opadów ale pogoda do kitu straszny wiatr miał dochodzić maksymalnie 7km/h a praktycznie były 2 a nawet miejscami 3 razy większy (odczuwalny) na terenach płaskich odkrytych nie dało się jechać więcej niż na polnych drogach. Wymogło to na nas dłuższe postoje w efekcie końcowym W okolicach Stęszewa praktycznie zrezygnowaliśmy z dalszego kontynuowania pierścienia było zbyt późno aby przedzierać się lasami po ciemku. Niestety nie udało się ale mamy nadzieje że już wkrótce nam się uda zamknąć pierścień. Wyjechaliśmy około godziny 6:30. Od Stęszewa gdy przestało już wiać dostaliśmy wiatr w żagle i nasza średnia na tym odcinku było w okolicach 25-35km/h.
Wniosek do pierścienia trzeba się bardziej przygotować zresztą do każdej tak długiej trasy ;)...

Oto kilka zdjęć i zrzut trasy z GPS'a:
Na trasie pętli Promnice © Maks

Uprawa sadzonek © Maks

Pole róż - ten zapach poprostu... nie da się opisać ;) © Maks

Zbyszek na trasie ... © Maks

Pierwsze zwątpienie czy aby damy radę mieliśmy duże spóźnienie - Borówiec © Maks

rzepkok
| 22:37 sobota, 1 sierpnia 2009 | linkuj po Waszej wyprawie do Kołobrzegu, Pierścień to tylko formalność
- do następnego razu ;)
Zbyszek | 20:06 sobota, 1 sierpnia 2009 | linkuj Pierścień zamknięty

moje wyniki 249 km wraz z dojazdem i powrotem
średnia 20.40 km/h
Maksymalna prędkość 67,1km
zaczęliśmy w Kiekrzu około 7:00 rano skończyliśmy krótko przed 20:00 również w Kiekrzu
Kierunek jazdy przeciwnie do ruchu wskazówek zegarka

Pewnie jutro będzie pełne sprawozdanie wraz z raportem
| 11:16 wtorek, 28 lipca 2009 | linkuj sq3mka i klosiu
My chcemy zaliczyć to w tym roku jeszcze ;) Musimy bardziej popracować nad organizacją i niedziela nie jest dobrym terminem na tego typu wyjazdy. Praktycznie od rana do wieczora wiał bardzo silny wiatr de motywujący zrobiliśmy podstawowy błąd trzeba było przełożyć pierścień na inny termin. A my mieliśmy coraz dłuższe postoje i w końcowym efekcie zabrakło nam chęci i czasu.
Ale jak nie teraz to kiedy indziej nam się uda ;)
sq3mka
| 19:58 poniedziałek, 27 lipca 2009 | linkuj Dla pocieszenia mogę powiedzieć, że Mnie i Pawłowi (sq3mko) w zeszłym roku nie udało się przejechać. Zatrzymaliśmy się na takim etapie jak wy. Dopiero w tym roku daliśmy radę z tym, że wyjazd o 4.
klosiu
| 15:45 poniedziałek, 27 lipca 2009 | linkuj Szkoda, tym bardziej ze z tego co widze, bardzo niewiele zostalo dystansu... Jak robilem Pierscien w kwietniu to mialem w calosci troszke ponad 205km, startujac ze Strzeszynka. Ale nie tym razem to innym :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa oduma