Nowe wiadomości odnośnie nowej ramy

Piątek, 4 grudnia 2009 · dodano: 04.12.2009 | Komentarze 4

1. Dzisiaj nowa rama została zastąpiona starą. Rowerek pomyślnie przeszedł testy.
2. Dzisiaj został wysłany do Poznania więc domyślam się że będzie w poniedziałek lub wtorek.
3. Czeka mnie jeszcze przetestowanie. Dobrą wiadomością jest ta że jednak rama która przyszła jest ramą która mi się podoba ;). Zobaczę też jakie stery zostały włożone mam nadzieje że nie FSA.
4. Spinning High End Endurance tętno wahało się w granicach 75 - 85% HR głównie 4 strefa. Siłownia mięśnie proste i skośne brzucha + stawy i uda.

Rodman
| 11:40 niedziela, 6 grudnia 2009 | linkuj spox, setkę zawsze możemy pyknąć, tylko termin musi sprzyjać, a z tym ostatnio coraz gorzej
| 20:29 piątek, 4 grudnia 2009 | linkuj rzepkok - nie omieszkam przetestować jak tylko dostanę rower i napisze jak się sprawuje (pierwsze wrażenia). Potem może wyskoczymy na jakąś wspólną wycieczkę ;)
sq3mko - Myślę że jak się trochę ociepli to na pewno jakąś setkę zaliczymy albo jak kupię cieplejsze ciuchy choć w planach mam zakup Reby i pompki. Zrobię sobie prezent pod choinkę. A jak twoja rama wysyłasz do Kellysa ?.
sq3mko
| 19:20 piątek, 4 grudnia 2009 | linkuj a ja też czekam na jakąś wspólna wycieczkę :) mam nadzieję że jeszcze w tym roku:D Pozdrawiam serdecznie:)
rzepkok
| 15:42 piątek, 4 grudnia 2009 | linkuj czekam niecierpliwie na pierwsze wrażenia z testu ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa yniec