Siłka + Spinning

Środa, 9 grudnia 2009 · dodano: 09.12.2009 | Komentarze 3

Dzisiaj mięśnie brzucha + spinning trochę się spóźniłem więc mało czasu ale później się rozkręciłem tętno na poziomie 70-80%HR. Jutro zakupy w cykloturze. Spodnie i zimowe skarpety. Zbyszek mnie namawia na pierścień zimową porą więc trza się będzie ciepło ubrać. W sobotę muszę ubezpieczyć auto (oj zaboli po kieszeni tym bardziej że to grudzień ech). Może później wyskoczę na małe kółko na nowym rowerku przetestować nowe ciuchy zimowe. Jak dobrze pójdzie to w niedzielę jakąś 60kę chce strzelić się zobaczy czy czas pozwoli ;)

MAMBA
| 20:36 środa, 16 grudnia 2009 | linkuj Standardowe FBW - 3x w tyg - nogi+plecy+klatka piersiowa+bic, tric,+brzuch. Tu jest kolejność od największych partii mięśni do najmniejszych. Można też po kolei mięśnie antagonistycznie. ale specjalistą nie jestem wiec nie mieszam w głowie. Zajrzyj do Biblii Friela. Pozdr
| 21:35 czwartek, 10 grudnia 2009 | linkuj Ano, masz jakąś propozycję ;) ?
mamba | 21:30 czwartek, 10 grudnia 2009 | linkuj Oj ktoś musiałby ci zrobić porządną rozpiskę "siłkową", bo kuleje :P

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa yodwo