Pętle Drogbasa ;)

Wtorek, 1 czerwca 2010 · dodano: 01.06.2010 | Komentarze 6

Standard ... no może z wyjątkiem że spotkałem kogo ? No właśnie Rycha ;)
Dzisiaj celem było pobicie ostatniego rekordu. Wystartowałem i od razu zauważyłem że lekko nie będzie, było naprawdę mokro jak wszyscy wiedza Ralphy nienawidzą mokrego terenu. Ale że dzisiaj robiłem siłę to postanowiłem że jak pobije rekord to będzie podwójne zwycięstwo. Przygotowania do maratonu w Polanicy trwają a wiadomo że plamy nie mogę dać muszę pokazać Zbyszkowi że w tym roku nawet siłowo jestem lepszy od niego ;). Za szlabanem w Kiekrzu jest zjazd i tam jest sporo piasku. Ostatnio piasek był suchy teraz zrobiła się Kaszka kilka razy mnie zarzuciło jak jechałem na blacie i musiałem zredukować. Później Kiekrz podjazdy oczywiście z blatu. Bardzo dobrze mi się podjeżdżało nogi równo podawały jedna ciągła druga pchała wszystkie podjazdy brałem na stojąco.
Po wjechaniu na asfalt średnia poszła bardzo wysoko wiedziałem że będzie rekord ;) Gdyby nie tory na których sporo straciłem to naprawdę mógłby być o wiele lepszy wynik. Później już jechałem żeby podciągnąć jeszcze średnią objazd Rusałki. Chciałem wyskoczyć na lodzika ale wszystko pozamykane :(
Zjadłem żelazną porcję suszonych moreli trochę wody. Tak jak daktyle jeszcze są ok tak morele tylko w małej ilości ;).
Odpoczynek kilka minut i na start do drugiej pętli celem było utrzymać wynik. Tym razem było jeszcze ciężej nie mogłem wyjść poza średnią 30km/h Musiałem co chwilę wstawać Nogi już miały dosyć (cały czas jechałem na małej kadencji. W pewnym momencie mimo że jest płasko zacząłem odczuwać lędźwie. Ale wiedziałem że organizm próbuje mi się wymigać od wysiłku ;) dalsza jazda przebiegła bez zmian Kółko zakończyłem ze średnią o wiele większą od poprzedniej. Tak więc mogę powiedzieć że forma idzie w górę. Już się nie mogę doczekać kiedy zrobię średnią powyżej 29km/h siłowo bo przy normalnej jeździe myślę że jest to do osiągnięcia, oczywiście przy lepszych warunkach. Dzisiaj na treningu dałem z siebie 100%. mam nadzieje że to zaowocuje teraz na maratonie ;)

A teraz wyniki:

Tak się zakleja Ralph gdy jest mokro © Maks

A tutaj Ralph w zbliżeniu ;) © Maks

Chwila przerwy nad Rusałką same pustki wszystko pozamykane. © Maks

Teraz czas na czyszczenie rowerka ;)