Pętle Drogbasa ;)

Wtorek, 15 czerwca 2010 · dodano: 15.06.2010 | Komentarze 10

Pierwsza pętla szła mi zupełnie niemrawo a wręcz kiepsko. Przy drugiej się już bardziej rozgrzałem (w przerwie wypiłem pepsi tak aby dostarczyć do organizmu trochę cukru). Jazda głównie siłowa i trochę wytrzymałościowa. Tętno jest zdecydowanie za wysokie. Po dojechaniu do Strzeszynka spotkałem Jarka i Jacka którzy tak jak ja kończyli 2gą pętle umówiliśmy się że spotkamy się nad Rusałką. Po drodze minąłem ich jak zbierali grzyby ;). Dałem ostro po zaworach i byłem pierwszy nad Rusałką. Nad Rusałką po piwku i do domu.

Oto wyniki:

AVGSPEED: 28,2km/h
MAXSPEED: 42,6km/h
TOTALCAL: 630kcal

Czuje że moc powraca ale to jeszcze nie jest to co było w Polanicy. Jutro kolejny trening z Jarkiem na Morasku. Myślę że jedną pętle zrobimy razem a potem każdy pojedzie w swoim tempie ;)

Rodman | 13:40 poniedziałek, 21 czerwca 2010 | linkuj JP -> wcale nie musisz z ostatniego ładować - zapytaj Duna jak dostać 3-ci sektor ;-)) przebijać się wcale nie jest zabawne, chociaż w Poznaniu / Swarzędzu jest przynajmniej szeroko;;;;
JPbike
| 21:31 czwartek, 17 czerwca 2010 | linkuj A ja u Grabka w Poznaniu wystartuję z ostatniego sektora i to z samego końca - będę miał zabawę :)
Rzeczywiście - nieźle się namiesza na GIGA w Murowanej :)
| 21:19 środa, 16 czerwca 2010 | linkuj Rodman - Nie wiem ale płaskie spokojnie GIGA mogę robić ;) W Dolsku niewiele mi zabrakło aby ukończyć i powiem miałem dzień na jazdę ;). Co do gór to się przeliczyłem. Co prawda forma zwyżkuje powoli do góry. U Grabka GIGA mogę robić puki co każdy podjazd wykonany. Pierwszy start i od razu zaliczyłem 5-y sektor ;) Nie jest to może rewelacyjny wynik ale za to Zbyszek z 7 startuje ;)
Klosiu - To ci współczuje ;(
Rodman | 20:25 środa, 16 czerwca 2010 | linkuj o kurka, zapowiada się niezła obsada na Giga :))> Zbyszek też ?! :)
klosiu
| 14:09 środa, 16 czerwca 2010 | linkuj Maks --> dolaczyl bym sie chetnie ale od wczoraj w Czarnkowie siedzie w kieracie. Rano rower, do wieczora praca. I tak w kolko :).
Drogbas --> dlatego niezle wypadamy na maratonach ;).
Drogbas | 12:18 środa, 16 czerwca 2010 | linkuj Wielkopolskie zwyczaje
| 12:18 środa, 16 czerwca 2010 | linkuj Klosiu - Wytrzymałość będzie mi potrzebna na Murowaną ale do tego czasu mam nadzieje że już będę zregenerowany jadę oczywiście GIGA i nie zrobię takich błędów jak ostatnio w Dolsku ;)
Z Jarkiem będziemy na Morasku może się dołączysz ?

siwex - mały browarek z sokiem dobrze robi (izotonik) po treningu ;)
siwex
| 10:02 środa, 16 czerwca 2010 | linkuj Widzę forma powraca. Na sobotę będziesz jak nowy :)
Ale piwko na treningu ;) co to za zwyczaje !!
klosiu
| 08:20 środa, 16 czerwca 2010 | linkuj Acha, wydaje mi sie ze masz podobne spalanie kalorii jak ja, powyzej 700-750kcal/h. Co prawda przy wyzszym tetnie, ale ty jestes kilka kilo lzejszy :).
| 08:18 środa, 16 czerwca 2010 | linkuj Tez ci ladne srednie wychodza na tych pagorkach. Mysle ze powinnismy zmiksowac nasze treningi :). Tobie przydaloby sie troche jednostajnej dlugiej mocnej jazdy, a mnie troche interwalow ;>.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa atrza