Smarowanie i testowanie przed maratonem

Sobota, 3 lipca 2010 · dodano: 03.07.2010 | Komentarze 1

Jako że sztyca mi głośno chodziła i przerzutka tylna też kiepsko. Postanowiłem że wyczyszczę sztycę i wymienię same pancerze bo linki były proste. Przerzutki zostały zdjęte i wylądowały w benzynie. Wyczyszczone i założone oraz nasmarowane i wyregulowane tylna chodzi jak złoto niestety przedniej nie udało się ustawić. Problem jest w tym że jak ustawie dobrze blat i środek to nie przerzuca na najmniejszą jak znów ustawie najmniejszą to łańcuch trze o blat. Poza tym zębatki korby nadają się do wymiany strasznie falują w pionie i w poziomie. Nie wiem przypadkiem czy suport również nie jest do wymiany bo kilka dzwonów zaliczyłem.
Założyłem kolejny łańcuch i w drogę na testy... I od tej pory zaczyna się męczarnia napęd strasznie przeskakuje na każdej zębatce i przełożeniu. Powrót do domu bo regulacja za wiele nie pomogła zmiana łańcucha na stary. Znowu testy wszystko chodzi ok. Poza przednią przerzutką. No nic czeka mnie podjazd na dziewiczą ze środkowej ;) Oj będzie się działo ;)
Trzeba się będzie przyjrzeć bliżej korbie chciałbym zakończyć sezon na tym napędzie co mam. Ale jak się nie da to trzeba będzie zmienić, oj zaboli po kieszeni.
Ciągle czuje łydki to od ostatniego treningu nie zdążyły się jeszcze zregenerować, mam nadzieje że do jutra będzie wszystko ok.
Rano mam bardzo ważną sprawę do załatwienia i nie wiem czy zdążę na maraton :(.