Wypadek .... :(

Sobota, 10 lipca 2010 · dodano: 11.07.2010 | Komentarze 7

A miało być tak pięknie jechaliśmy głównie trasą maratonu Grabkowego Zbyszek zaliczał podjazd Cybiny na nowym rowerku niestety zabrakło mu niewiele. Zaliczył też chyba z 2 gleby. Czułem w kościach że coś się zanosi. Ale udało się dojechać do Malty było wszystko ok. Pożegnaliśmy się i jadę moją znienawidzoną Maltą. Jedzie mi się całkiem przyzwoicie i...
No właśnie zauważyłem rodzinkę mąż żona i dziecko całą szerokością idą sobie na spacerek. Krzyknąłem uwaga !!! i co ? no właśnie normalny człowiek by się odwrócił i zobaczył co się dzieje ale kobieta wbiegła mi prosto pod koła hamowałem ale było już za późno. Dalszej części nie pamiętam poczułem dość mocne uderzenie w usta i ocknąłem się na chodniku. Sprawdziłem jeszcze czy mam zęby ale miałem warga już była bardzo spuchnięta. Reszta wyglądała w porządku. Kobieta zaczęła mnie przepraszać ja też przeprosiłem choć myślę że gdyby się nie ruszała z miejsca i gdyby nie szli całą szerokością chodnika i gdybym ja jechał ulicą ... no właśnie za dużo tego gdyby. W efekcie końcowym piszę na drugi dzień.
Prawa strona jest mocno obtarta ale myślę że w ciągu tygodnia nie powinno być już problemów gorzej z Kciukiem ścięgna są naderwane (tak mi się wydaje) - nie mogę ruszać kciukiem a właściwie zginać (lewa ręka) do tego palec wskazujący mam naciągnięte ścięgna. Mogę ruszać ale mnie boli. Koniec z końców nauczka jest. (Zarówno kciuk jak i palec wskazujący nie są spuchnięte więc złamanie to nie jest). W czasie uderzenia musiałem twarzą uderzyć w głowę tej kobiety warga już powoli dochodzi do siebie bóle zębów też.
Jazda tamtędy jest bardzo niebezpieczna zwłaszcza jak jest okres urlopowy.

To się nazywa piach ;) © Maks

Mam nadzieje że do maratonu w Głuszycy dojdę do siebie. Na razie pozostają ciepłe wodne okłady i dużo białka na odbudowę ścięgien.

Rodman | 06:16 poniedziałek, 12 lipca 2010 | linkuj ehh, co za pech :/
Malta ma sens tylko o świcie, albo jak chcemy na luzaku rozjechać" się w tłumie młodych i obiecujących ... sportsmenek :>
dobrze, że kobiecie się nic nie stało, bo za brak sygnału dźwiękowego mógłbyś dostać co najmniej mandat nie mówiąc o odszkodowaniu z OC itp. itd.
Stadko to potencjalne ryzyko, warto zwolnić, bo są nieprzewidywalni ...
Polecam też czujność w okolicach stoku i plaży, gdzie z krzaczków może wypaść ci nagle dziecko, czego nikomu nie życzę.
Powrotu do sprawnego kciuka ! - jak masz zdrętwiały to możesz to robić "na obcego" ;>
KeenJow
| 22:20 niedziela, 11 lipca 2010 | linkuj Zdrówka, zdrówka. W weekendy nie cierpię jeździć po Strzeszynku, Malcie i centrum. Pełno pieszych i niedzielnych "rowerowiczów", aż chciałoby się czsami uzbroić rower w kolce i zderzaki ;) (Za dużo grania w Carmageddon).
| 18:10 niedziela, 11 lipca 2010 | linkuj klosiu - Też mam taką nadzieję choć pewnie szanse są niewielkie przy tego typu kontuzjach to jest przynajmniej miesiąc czasu, ale chce startować ból pewnie przestanie boleć po pierwszych 30km nie wiem jak później...
Będzie problem z przerzucaniem biegów.
klosiu
| 17:51 niedziela, 11 lipca 2010 | linkuj Nigdy nie mozna sie spodziewac przewidywalnych reakcji po niedzielnych spacerowiczach, dzieciach i psach. Mam nadzieje ze do Gluszycy sie wylizesz.
kiara | 09:41 niedziela, 11 lipca 2010 | linkuj nie ma to jak maks łamaga ;0_
| 08:34 niedziela, 11 lipca 2010 | linkuj Dzięki ... ;)
joshua
| 08:26 niedziela, 11 lipca 2010 | linkuj Szybkiego powrotu do zdrowia życzę :) Pozdrawiam

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ettch