Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi Maks z miasteczka Poznań, Os. Pod Lipami. Mam przejechane 23879.28 kilometrów w tym 9152.02 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.79 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie.

2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl 2010 button stats bikestats.pl 2009 button stats bikestats.pl


MARATONY W KTÓRYCH BIORĘ UDZIAŁ


REPREZENTUJE TEAM

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy Maks.bikestats.pl

Wymiana linki i pancerzy oraz regulacja przerzutki

Wtorek, 17 sierpnia 2010 · dodano: 17.08.2010 | Komentarze 3

Dzisiaj przyjazd do domciu wymiana linki oraz pancerzy oraz regulacja przerzutki zdecydowanie poprawia pracę napędu na + ;) Sprawdzam łańcuch wyczyszczony okazuje się że w okolicach korby słychać charakterystyczny dźwięk piasku. Postanawiam rozebrać wszystko na części pierwsze i wyczyścić. Zaczynając od zębatek a kończąc na suporcie przy okazji wymieniłem tuleje i wyczyściłem i każdy gwint nasmarowałem. Tona pasty (smar + piasek) na łożyskach. Wszystko wyczyściłem. Napęd chodzi pierwsza klasa niestety na zębatkach aluminiowych jest zdecydowanie głośniejszy. Po skończeniu wszystkiego postanowiłem wymienić oponki na Semi-slick'i. Trzeba będzie jeszcze sprawdzić napęd pod obciążeniem ;)
Kategoria Serwis



Komentarze
oski
| 18:15 piątek, 20 sierpnia 2010 | linkuj Tak przed jazdą.

Pozdro
Maks
| 07:16 czwartek, 19 sierpnia 2010 | linkuj oski - Rozumiem że przed jazdą ?
Pozdrawiam
oski
| 19:48 środa, 18 sierpnia 2010 | linkuj Co do pieluchy jest wykonana z Lycry. http://questsport.pl/public/files/2010/wkladki-2010.jpg Pierwsza wkładka od góry - AirPad Professional. Podobne odparzenia miałem po poprzednim maratonie na którym byłem. Koledzy z drużyny smarowali Penatenem i nic im nie było :)
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ocztw
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]