Siłownia

Wtorek, 19 października 2010 · dodano: 19.10.2010 | Komentarze 2

Dzisiaj wytrzymałość bieg 1h bez przerwy z prędkością 10km/h Po pół godzinie zacząłem czuć kręgosłup lewa strona na wysokości łopatki lub ciut niżej pomagało jak głębiej nabierałem powietrze po 10 min przeszło ale zaczęła mnie boleć klatka z przodu, udało się wytrzymać bez zmiany tempa i bez przerwy. Po 10 min jak doszedłem do siebie wsiadłem na eSpinnera 1h jazdy w nieco wyższym tętnie niż wytrzymałościowe (Dolne Kardio) coś wydaje mi się że mam przesunięty próg LT sprawdzę to pod koniec miesiąca.
Ogólne samopoczucie pięknie wyjeb..y jak po maratonie czuje, że dobrze zrobiłem trening. Dzisiaj idę spać bez kolacji tak aby usunąć z organizmu toksyny.

Wyniki:
Bieg 1h
Max 167(93%)
Śred 151(84%)

Jazda wytrzymałościowa 1h
Max 157(87%)
Śred 136(75%)
Kategoria Trening

| 20:59 środa, 20 października 2010 | linkuj Wiem że Zbyszek się pisze na pierścień ja się trochę waham zwłaszcza ten weekend do dwusetki musiałbym się przygotować. Nie wiem jak się mój organizm zachowa teraz. Ostatnio nawet setki na rowerze nie zrobiłem. Generalnie wszystko zależy od pogody, jak będzie padać to nie ma sensu jechać.
Swoją drogą chciałbym zaliczyć pierścień jesienią to byłby mój trzeci w tym roku ;)
JPbike
| 19:35 środa, 20 października 2010 | linkuj Jesteś chętny ? :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ylisz