Siłownia

Środa, 3 listopada 2010 · dodano: 03.11.2010 | Komentarze 3

Dzisiaj góra standard + 20% większe obciążenie i 20 powtórzeń po 3 serie, odpoczynek między seriami 1 min.
Dodatkowo dołożyłem ćwiczenie na skośne brzucha - Skłony boczne z obciążeniem 20kg.
I na sam koniec jako że była jeszcze moc postanowiłem dobić triceps i biceps.
Wiem że biceps i triceps nie jest specjalnie potrzebny ale u mnie akurat się przydaje szczególnie na kamienistych zjazdach gdzie ciężko się jest wyluzować lub przy końcu gdzie właściwie jest osłabiona ocena sytuacji.
Miałem dzisiaj taki power, że mnie rozsadzało podejrzewam że to te 2 dni wolnego i całkowita regeneracja zrobiła swoje. Dziwne bo spałem tylko 3 godziny (a to niezbyt dobrze :(

Następnie eSpinner teoretycznie miało być lekko wyszło inaczej dzisiaj zrobiłem dwie próby szybkościowe 20-to sekundowe na dość mocno skręconym pokrętle hamulca ;)

Poznałem gościa który uczestniczy w Triatlonach Ironman ma już 2 lata za sobą brania udziału. Pełen szacun dla gościa.

Szukam na siłce jakiś sportowców czynnie uprawiających sport jakikolwiek i niestety jest ich bardzo mało generalnie na siłce można wyróżnić osoby:
Te co budują rzeźbę po to aby wyglądać
Ci co próbują schudnąć i mimo chodzenia na siłkę waga im się zatrzymała w miejscu.
Ci co nie mają co z czasem robić i traktują siłownię jako drugi dom i sposób na życie (spinningiści).
I wreszcie takie osoby jak ja które przygotowują się do sezonu (takich spotkałem na razie dwóch.

Myślę że zdecydowanie więcej osób tych ostatnich pojawi się później.

Dzisiaj zapisałem się na Maraton spinningowy w Fabryce Formy w Sobotę o 21:15. Niestety nie ma już miejsc i jestem osobą rezerwową ale nie tracę nadziei. Takie maratony pozwalają zrzucić nieco kilogramów ;)

Jutro regeneracyjna pływalnia. Nie można tego inaczej nazwać bo 45 min pływania nie ma nic wspólnego z wytrzymałością ;) Ale aktywna regeneracja w okresie przygotowawczym jest bardzo wskazana.

Wyniki na eSpinnerze (30min):
Max 164(91%)
Śred 136(75%)
Kategoria Trening

Rodman
| 18:42 piątek, 5 listopada 2010 | linkuj każdy trening zrobiony na właściwym tętnie jeśli trwa dłużej niż 1-2 h jest wytrzymałościowy, 45 minut pływania to hmmm, takie małe pitu-pitu, pływając rozwijamy inne partie mięśniowe i płuca, fajne są baseny, które nie ograniczają czasu np. w Swarzędzu, tam spokojnie pływałem niekiedy po półtorej godziny w zeszłym roku, z mikroprzerwami na parujące oczy ;-)
| 17:21 piątek, 5 listopada 2010 | linkuj Dla mnie będzie to zdecydowanie więcej ze względu na problem z wolnym torem. Na rowerze wiem że 2h to jest minimum jeśli chodzi o wytrzymałość.
Platon
| 12:22 piątek, 5 listopada 2010 | linkuj To ile trzeba pływać, żeby móc trening nazwać wytrzymałościowy? :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa rzyzy