Siłownia

Wtorek, 9 listopada 2010 · dodano: 09.11.2010 | Komentarze 4

Dzisiaj wytrzymałość 40 min biegu na samym końcu krótki sprint.
Niestety nie mam wyników bo pewnie nacisnąłem stop w pulsaku... i zanotował tylko 3min :(
Generalnie wtorek to dla mnie rzeźnia ;)

Po biegu espinner 1h jazdy bardzo silny ból przywodzicieli w czasie jazdy na siedząco przestają w momencie jazdy na stojąco. Trudno stwierdzić czy to jest problem z wcześniejszą siłownią i niedostatecznym zregenerowaniem i faktycznie osłabieniem tych mięśni czy może jakaś inna przyczyna ale bezwzględnie należy trenować te mięśnie. Dzisiaj postanowiłem wykonać dłuższy podjazd siłowy około 5min na siedząco z bardzo niską kadencją i bardzo dużym obciążeniem.

Bieżnia jest bezwzględna nie ma miejsca na siku czy zwolnienie. Jednolity bieg ze stałą prędkością ;)

Jutro ćwiczę górę ;)
Wyniki eSpinnera:
Max 155(87%)
Śred 135(75%)
Kategoria Trening

KeenJow
| 16:37 niedziela, 14 listopada 2010 | linkuj Przyszłość w stawce Gigowców ale o legendarnym zabarwieniu :)
JPbike
| 15:48 sobota, 13 listopada 2010 | linkuj Maks - przyszłość w stawce Gigowców w kategorii M4 :)
Drogbas | 13:06 czwartek, 11 listopada 2010 | linkuj KeenJow może masz racje, ale dla zawodników tym bardziej z dystansu giga jak Maks, takie wpisy "bez rowerka" nie powinny dziwic, bo jak przepracujesz zime tak odpalisz na wiosne.
KeenJow
| 11:25 środa, 10 listopada 2010 | linkuj To już jest Sport-blog, a nie "rowerowy blog" ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa trzad