Siłownia

Poniedziałek, 15 listopada 2010 · dodano: 15.11.2010 | Komentarze 0

Dzisiaj nogi wyraźna poprawa formy ;) Przy okazji rozwaliłem kolejne słuchawki do MP3 :( Spróbuje coś z nimi zrobić bo jedna słuchawka się rozleciała. Jeśli chodzi o obciążenia to:

Suwnica 3x30 (60kg)
Prostowanie nóg w siadzie - Czworogłowe 3x30 (32kg)
Uginanie nóg w siadzie - Dwugłowe 3x30 (32kg)
Ściąganie kolan w siadzie - Przywodziciele 3x30 (41kg)
Odciąganie kolan w siadzie - Odwodziciele 3x30 (45,5kg)
Wspięcia na palce w siadzie - Łydki 3x30 (45kg)

Rozjazd w tempie tlenowym z 2 stromymi podjazdami tak około 16-10% nachylenia (oczywiście na czuja ;)) Każdy podjazd po 5 min w kadencji 67-70 w większości (90%) na siedząco.
eSpinner - 30min
Max 161(89%)
Śred 139(77%)

Bardzo silny piekący ból przywodzicieli reszta ok. Ciekawe kiedy przestaną boleć w czasie podjazdu.
I tak by można zakończyć ale coś mnie tknęło i postanowiłem zaszaleć wiem że nie powinienem ale już jest po fakcie. Jako że miałem dzisiaj super moc, postanowiłem wypróbować swoją SM na suwnicy oraz czworogłowe i dwugłowe.
Wydawało mi się że nie powinno być problemu ale zapomniałem że ja cały czas ćwiczę inne włókna mięśniowe. Dowaliłem 180kg. Podniosłem do góry i jak poszło w dół to już tylko ratowałem się hamulcem. Nie dałem rady. Jak na razie 160kg 6 powtórzeń. Ale myślę że jak zacznę ćwiczyć siłę to spokojnie wejdę w 180. Czworogłowe - 80kg bez problemu a dwugłowe 60-70kg jest do wzięcia. Łydki nie sprawdzałem ale myślę że 80-90kg nie będzie problemu ;)
Na siłowni Red Fitness suwnica wydaje się być pod większym kontem. Sprawdzę jeszcze na Olymp'ie SM ale to kiedy indziej.
Postanowiłem przenieść wytrzymałość na czwartek bo jutro pewnie będę umierał jeszcze teraz czuje ciepełko w mięśniach. Na jutro przewiduje pływalnie regeneracyjnie z dzieciakami ;)

Już w przyszłym miesiącu zaczynam kres podstawowy ;)

A na koniec ciekawostka wracam z siłowni obok wracają dwie dziewczyny z papierosami w rękach kierują się do auta (jaki jest sens ćwiczyć i palić ?). Bardzo dużo dzieciarni zaczyna przychodzić na siłownie (to są osoby które nie ukończyły 16-18lat). Nie wiem czy to aby nie jest niewłaściwe w tym wieku tym bardziej że nikt ich nie prowadzi.