Siłownia E2

Wtorek, 4 stycznia 2011 · dodano: 04.01.2011 | Komentarze 0

Jako że strefy wg Friela ustalone to trzeba jeździć wg tych stref tak wiec tlen u mnie to 131-144 i tylko w takim tętnie powinienem jeździć E2do końca tego miesiąca.
Po wczorajszym treningu czułem dość mocno zakwasy. Generalnie samopoczucie kiepskie a tu jeszcze czeka mnie jazda w tlenie 3h.
Zacząłem ze spokojem bez specjalnego zrywu jako że zamierzałem przejechać równe 3h. Po 10 min wyszedłem z tempa regeneracyjnego i zacząłem jechać w tlenie po mniej więcej 1,5h zaczął się kryzys ogarnęło mnie koszmarne zmęczenie i nie mogłem wyjść z tętna regeneracyjnego mimo że dokręcałem stawałem na nogi nic trochę wskoczyło za chwilę znowu spadło. Czas na batona i lepszą muzę. Po 20 min już jechałem z lepszym samopoczuciem i wyższym tętnem ;) Ostatnia godzina była bardzo przyzwoita nie wiem czy to przypadkiem nie jest wina ładnych sportsmenek które przyszły na bieżnię ;)

Na sam koniec oczywiście rozciąganie i koktajl białkowy oraz 12 min sauny. Jutro aktywna regeneracja (pływalnia bąbelki i sauna) już się nie mogę doczekać bo czuję się jakby mnie walec przejechał.
Wczoraj spotkałem Bogdana Borutę M5 niezły wymiatacz ;)

Wyniki ciągłej jazdy na eSpinnerze 3h
1 godzina 47:20min jazdy w tlenie (131-144)bpm
2 godzina 44:26min jazdy w tlenie (131-144)bpm - Kiepsko
3 godzina 47:23min jazdy w tlenie (131-144)bpm

Generalnie trzeba poprawić tak aby jazda w tlenie zajmowała 50min i więcej.