Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi Maks z miasteczka Poznań, Os. Pod Lipami. Mam przejechane 23879.28 kilometrów w tym 9152.02 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.79 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie.

2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl 2010 button stats bikestats.pl 2009 button stats bikestats.pl


MARATONY W KTÓRYCH BIORĘ UDZIAŁ


REPREZENTUJE TEAM

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy Maks.bikestats.pl

Pływalnia rekreacyjnie E1

Środa, 12 stycznia 2011 · dodano: 13.01.2011 | Komentarze 15

Dzisiaj pływalnia delikatnie 1h - 10 basenów kraul, żaba do tego sauna i bąbelki ;)
Coś mi ostatnio kablówka nie działa i niestety nie mam netu :(. Zgłosiłem mają zrobić do 14.01.2011

Rowerek został rozłożony na części pierwsze pierwsze co rzuciło się w oczy to łożyska sterów są w opłakanym stanie mam nadzieje że jeszcze wytrzymają kilka miesięcy jazdy potem trzeba będzie wymienić stery na lepsze. Cała reszta wygląda ok. Wszystko rozebrane w drobny mak i prze serwisowane. Postaram się zrobić zdjęcie. Rama wygląda nie najgorzej razem z amorem została wypolerowana.
Rozebrałem spd'y ponieważ miały delikatne luzy i brak smaru w jednym pedale.
Piasty także zostały rozebrane w drobny mak no poza bębenkiem ;) Teraz to wszystko trzeba złożyć do tak aby można było jeździć ;)
Postaram się wrzucić zdjęcie jak będę miał dostęp do netu.

Serwis roweru © Maks


Czas 1h regeneracji.
Kategoria Trening



Komentarze
Maks
| 22:05 czwartek, 13 stycznia 2011 | linkuj Ok Jacek. Jak jutro nie znajdę łożysk to się zastanowię odnośnie sterów jakie wybrać i "wymienimy" ;)
Mariusz powiem tak wiesz, że mam hopla na punkcie napędu i jak widzę jak ktoś wali młotkiem w blat (zębatkę) to dostaje żółtej gorączki (Armot). Oczywiście za wiele to nie pomogło. Pojechałem z tym do Cykloturu ale już z samą zębatką powiedzieli że mam przyjechać z całą korbą i najlepiej jak już będzie zmontowana tak zrobiłem po czym powiedzieli mi że mam minimalne skrzywienie i nic się z tym nie da zrobić na to mówię im że nie można wyregulować przedniej przerzutki. No to oni zaproponowali mi nowy blat ;)
Nie było by w tym nic dziwnego nie przyjechałem do Armotu z krzywym blatem tylko z regulacją przerzutki. I wierz mi blat był prosty ;)
Generalnie człowiek na serwisy traci więcej czasu niż jest to przewidziane. Co do ceny to serwis autoryzowany Amora Reby kosztuje w Cyklo złodzieju tyle co na stronie Harfy 200 zł a w Bi cycku 120 zł.
JPbike
| 21:01 czwartek, 13 stycznia 2011 | linkuj Zgadzam się z Tobą jak to jest z serwisami.
Jeśli zdecydowałeś się na wymianę sterów to daj znać - wpadnę i zrobimy :)
klosiu
| 20:54 czwartek, 13 stycznia 2011 | linkuj No tak juz jest, jak sie nie ma znajomego serwisanta, ewentualnie jak sie nie patrzy w czasie naprawy na rece to z jakoscia jest krucho. Ja tam moglem polecic jakis czas temu Armota kolo Ciebie, w sezonie nie maja czasu bo skladaja kupowane rowery, ale poza sezonem warto tam zajrzec, zawsze oddawalem tam rower do serwisu i naprawde, nawet przy przekladce osprzetu z ramy na rame nie mialem zastrzezen, wszystko bylo zrobione bardzo porzadnie. Sklep jako sklep jest slaby i drogi, ale serwis moze zaskoczyc :).
Maks
| 20:44 czwartek, 13 stycznia 2011 | linkuj Żaden sklep w Poznaniu nie bawi się w wymianę łożysk. W jednym mik powiedzieli że jak rozbiorę piastę to ona już nie będzie dobrze chodziła bo kuli nie będą na swoich miejscach. Teraz już wiem jak wygląda przygotowanie roweru na zimę ;) Kółka się kręcą to po co cokolwiek robić ? skasujemy 100 za sprawdzenie. A kto udowodni że nie sprawdzone przecież klient nie będzie sprawdzał czy jest nowy smar. Ja kiedyś sprawdziłem ale kasy nie dostałem dlatego nie lubię dawać roweru do serwisu.
Maks
| 20:37 czwartek, 13 stycznia 2011 | linkuj No wiesz mam z kogo brać przykład ;)
Jutro uderzę do sklepów z łożyskami i się popytam czy mają. W Cykloturze za wybicie gwiazdki i wciśnięcie misek chcą 45 zł toż to nawet nie godzina pracy. W 2Koła jak powiedziałem o serwisie SPD'ów to mi powiedzieli że się tym nie zajmują. Mi to zajęło 30min - 2 pedały. Teraz chodzą jak nowe ;)

Muszę kupić centrownice bo mnie wykasowali za centrowanie 40zł za 2 koła.
JPbike
| 20:24 czwartek, 13 stycznia 2011 | linkuj Fotka w porządku - profesjonalnie serwisujesz :)
klosiu
| 18:44 czwartek, 13 stycznia 2011 | linkuj Jakie tam uszczelnienie, to dwa krazki plastiku zamykajace lozysko z gory i z dolu, w tych wcietych lozyskach moze tylko z gory nie pamietam. Podwaz jakims nozykiem, zadnego wiekszego uszczelnienia nie stracisz. Moim zdaniem lepiej uszczelniane sa zwykle stery i lozyska w wianku, jak sie dobrze dokreci ;). Nierowne dzialanie jest stad, ze dostaly sie do srodka rozne syfy, a moze i kulki pordzewialy, w sterach nie ma duzego obrotu, wiec to sie zdarza. Wyciagnij wianek z kulkami, wykap w benzynie, wsadz do srodka z porcja smaru i jak nowki. U mnie po tej operacji stery chodzily jak nowe jeszcze caly sezon, do konca zywota Authora :).
BTW, stery na maszynach, jak nie ma mozliwosci wymiany lozysk, sa bez sensu. Juz lepiej zwykle kupic, bieznie wytrzymuja, raz na jakis czas sie czysci i trzymaja sie 3 razy dluzej niz maszyny. W piastach to co innego, tam lozyska sa wymienne.
Maks
| 17:56 czwartek, 13 stycznia 2011 | linkuj Mariusz - A będą się jeszcze do czegoś nadawać ? na pewno będzie uszkodzone uszczelnienie. A tym samym każdy maraton trzeba będzie je rozbierać.
Jacek - Wiem, miałem na myśli same łożyska a nie całe stery.
klosiu
| 17:47 czwartek, 13 stycznia 2011 | linkuj Maks --> a rozbierales te maszynowki? Wyciagniecie kuleczek z wiankiem, wyczyszczenie i napchanie do srodka smaru do lozysk czyni cuda ;).
JPbike
| 17:46 czwartek, 13 stycznia 2011 | linkuj Jak to ? Sterów z maszynówkami jest sporo na rynku ...
- przykład 1
- przykład 2
- przykład 3

Maks
| 16:53 czwartek, 13 stycznia 2011 | linkuj Rowerek jest prawie skończony muszę tylko opaski kupić i rowerek w wersji treningowej gotowy w wersji maratonowej będzie trochę zmieniony ;)
Maks
| 16:51 czwartek, 13 stycznia 2011 | linkuj Maszynówki niestety nie do dostania ... :(
Kurcze nie idzie wyregulować sterów tak aby kierownica płynnie chodziła a stery nie miały wyczuwalnego luzu :(
Chyba czeka mnie wymiana sterów :(
JPbike
| 15:58 czwartek, 13 stycznia 2011 | linkuj No to czekamy na fajne zdjęcie rozebranego Kellysa :)
Jakie masz stery (łożyska kulkowe, igiełkowe czy maszynowe) ?
klosiu
| 13:31 czwartek, 13 stycznia 2011 | linkuj Tylko zeby ci jakies czesci nie zostaly po zlozeniu :D
Dolne lozysko sterow zawsze zle wyglada, bo dostaje caly syf z opony. Wazniejsze jesto to czy kierownica sie kreci plynnie, jak tak to lozysko jest dobre :).
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iotaj
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]