Info
Ten blog rowerowy prowadzi Maks z miasteczka Poznań, Os. Pod Lipami. Mam przejechane 23879.28 kilometrów w tym 9152.02 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.79 km/h i się wcale nie chwalę.Więcej o mnie.
2013 2012 2011 2010 2009
Wykres roczny
Archiwum bloga
- 2013, Listopad7 - 7
- 2013, Październik8 - 16
- 2013, Wrzesień13 - 29
- 2013, Sierpień15 - 35
- 2013, Lipiec22 - 56
- 2013, Czerwiec21 - 67
- 2013, Maj31 - 71
- 2013, Kwiecień21 - 90
- 2013, Marzec18 - 57
- 2013, Luty18 - 37
- 2013, Styczeń12 - 37
- 2012, Grudzień21 - 58
- 2012, Listopad10 - 47
- 2012, Październik9 - 35
- 2012, Wrzesień24 - 68
- 2012, Sierpień12 - 65
- 2012, Lipiec14 - 53
- 2012, Czerwiec10 - 34
- 2012, Maj16 - 29
- 2012, Kwiecień30 - 99
- 2012, Marzec11 - 32
- 2012, Luty11 - 10
- 2012, Styczeń10 - 28
- 2011, Grudzień14 - 67
- 2011, Listopad16 - 27
- 2011, Październik14 - 70
- 2011, Wrzesień17 - 87
- 2011, Sierpień15 - 55
- 2011, Lipiec11 - 49
- 2011, Czerwiec16 - 91
- 2011, Maj18 - 58
- 2011, Kwiecień11 - 77
- 2011, Marzec23 - 111
- 2011, Luty17 - 47
- 2011, Styczeń22 - 87
- 2010, Grudzień19 - 105
- 2010, Listopad18 - 39
- 2010, Październik26 - 41
- 2010, Wrzesień13 - 97
- 2010, Sierpień13 - 90
- 2010, Lipiec18 - 90
- 2010, Czerwiec17 - 84
- 2010, Maj15 - 62
- 2010, Kwiecień13 - 66
- 2010, Marzec16 - 56
- 2010, Luty15 - 31
- 2010, Styczeń14 - 47
- 2009, Grudzień18 - 27
- 2009, Listopad11 - 24
- 2009, Październik5 - 20
- 2009, Wrzesień17 - 84
- 2009, Sierpień12 - 49
- 2009, Lipiec10 - 23
- 2009, Czerwiec6 - 43
- 2009, Maj12 - 11
- 2009, Kwiecień6 - 4
- Sprzęt Kellys Blade
- Aktywność Jazda na rowerze
Pływalnia rekreacyjnie E1
Środa, 12 stycznia 2011 · dodano: 13.01.2011 | Komentarze 15
Dzisiaj pływalnia delikatnie 1h - 10 basenów kraul, żaba do tego sauna i bąbelki ;)Coś mi ostatnio kablówka nie działa i niestety nie mam netu :(. Zgłosiłem mają zrobić do 14.01.2011
Rowerek został rozłożony na części pierwsze pierwsze co rzuciło się w oczy to łożyska sterów są w opłakanym stanie mam nadzieje że jeszcze wytrzymają kilka miesięcy jazdy potem trzeba będzie wymienić stery na lepsze. Cała reszta wygląda ok. Wszystko rozebrane w drobny mak i prze serwisowane. Postaram się zrobić zdjęcie. Rama wygląda nie najgorzej razem z amorem została wypolerowana.
Rozebrałem spd'y ponieważ miały delikatne luzy i brak smaru w jednym pedale.
Piasty także zostały rozebrane w drobny mak no poza bębenkiem ;) Teraz to wszystko trzeba złożyć do tak aby można było jeździć ;)
Postaram się wrzucić zdjęcie jak będę miał dostęp do netu.
Serwis roweru© Maks
Czas 1h regeneracji.
Kategoria Trening
Komentarze
JPbike | 21:01 czwartek, 13 stycznia 2011 | linkuj
Zgadzam się z Tobą jak to jest z serwisami.
Jeśli zdecydowałeś się na wymianę sterów to daj znać - wpadnę i zrobimy :)
Jeśli zdecydowałeś się na wymianę sterów to daj znać - wpadnę i zrobimy :)
klosiu | 20:54 czwartek, 13 stycznia 2011 | linkuj
No tak juz jest, jak sie nie ma znajomego serwisanta, ewentualnie jak sie nie patrzy w czasie naprawy na rece to z jakoscia jest krucho. Ja tam moglem polecic jakis czas temu Armota kolo Ciebie, w sezonie nie maja czasu bo skladaja kupowane rowery, ale poza sezonem warto tam zajrzec, zawsze oddawalem tam rower do serwisu i naprawde, nawet przy przekladce osprzetu z ramy na rame nie mialem zastrzezen, wszystko bylo zrobione bardzo porzadnie. Sklep jako sklep jest slaby i drogi, ale serwis moze zaskoczyc :).
klosiu | 18:44 czwartek, 13 stycznia 2011 | linkuj
Jakie tam uszczelnienie, to dwa krazki plastiku zamykajace lozysko z gory i z dolu, w tych wcietych lozyskach moze tylko z gory nie pamietam. Podwaz jakims nozykiem, zadnego wiekszego uszczelnienia nie stracisz. Moim zdaniem lepiej uszczelniane sa zwykle stery i lozyska w wianku, jak sie dobrze dokreci ;). Nierowne dzialanie jest stad, ze dostaly sie do srodka rozne syfy, a moze i kulki pordzewialy, w sterach nie ma duzego obrotu, wiec to sie zdarza. Wyciagnij wianek z kulkami, wykap w benzynie, wsadz do srodka z porcja smaru i jak nowki. U mnie po tej operacji stery chodzily jak nowe jeszcze caly sezon, do konca zywota Authora :).
BTW, stery na maszynach, jak nie ma mozliwosci wymiany lozysk, sa bez sensu. Juz lepiej zwykle kupic, bieznie wytrzymuja, raz na jakis czas sie czysci i trzymaja sie 3 razy dluzej niz maszyny. W piastach to co innego, tam lozyska sa wymienne.
BTW, stery na maszynach, jak nie ma mozliwosci wymiany lozysk, sa bez sensu. Juz lepiej zwykle kupic, bieznie wytrzymuja, raz na jakis czas sie czysci i trzymaja sie 3 razy dluzej niz maszyny. W piastach to co innego, tam lozyska sa wymienne.
klosiu | 17:47 czwartek, 13 stycznia 2011 | linkuj
Maks --> a rozbierales te maszynowki? Wyciagniecie kuleczek z wiankiem, wyczyszczenie i napchanie do srodka smaru do lozysk czyni cuda ;).
JPbike | 17:46 czwartek, 13 stycznia 2011 | linkuj
Jak to ? Sterów z maszynówkami jest sporo na rynku ...
- przykład 1
- przykład 2
- przykład 3
- przykład 1
- przykład 2
- przykład 3
JPbike | 15:58 czwartek, 13 stycznia 2011 | linkuj
No to czekamy na fajne zdjęcie rozebranego Kellysa :)
Jakie masz stery (łożyska kulkowe, igiełkowe czy maszynowe) ?
Jakie masz stery (łożyska kulkowe, igiełkowe czy maszynowe) ?
klosiu | 13:31 czwartek, 13 stycznia 2011 | linkuj
Tylko zeby ci jakies czesci nie zostaly po zlozeniu :D
Dolne lozysko sterow zawsze zle wyglada, bo dostaje caly syf z opony. Wazniejsze jesto to czy kierownica sie kreci plynnie, jak tak to lozysko jest dobre :).
Komentuj
Dolne lozysko sterow zawsze zle wyglada, bo dostaje caly syf z opony. Wazniejsze jesto to czy kierownica sie kreci plynnie, jak tak to lozysko jest dobre :).