Siłownia F1

Sobota, 15 stycznia 2011 · dodano: 15.01.2011 | Komentarze 0

Zastawiałem się jak interpretować wyniki i o co chodzi w F1 i doszedłem do wniosku że chodzi po pierwsze o to aby jechać z małą kadencją około 60rpm z tętnem 4-5a u mnie jest to 152-165 wg ostatniego testu.
Trening trwał godzinę więcej nie dałem rady a w planach miało być 2h :(
Wykonałem 7 interwałów przy czym pierwsze 3 nie mogłem wejść w tętno 152 mimo że naprawdę dokręciłem i opór czułem jakby nachylenie było 15-17% od razu poczułem palenie przywodzicieli gdy już je przepaliłem (brak bólu) to postanowiłem jeszcze bardziej dokręcić obciążenie kadencja wahała się między 30-40rpm. Puściłem mój najlepszy utwór i dalej...
Tętno w pewnym momencie wskoczyło bardzo wysoko udało mi się je utrzymać przez 3 min i jest to aktualny rekord później już było gorzej (krócej) ale udało się dojść do określonego wyżej tętna. Na ostatnim podjeździe poczułem ból w prawej nodze okolicach wiązadła krzyżowego przeszedł po 10 min rozjazdu. Nie było już sensu dalej ćwiczyć kolejnej godziny.
Po treningu 10 min sauny regeneracyjnie.

Generalnie:
1h jazdy w tym 7 interwałów 6:35min w tętnie 152-165bpm - mało ale jest co poprawiać.
Jutro muszę sprawdzić u siebie spoczynkowe czy przypadkiem nie jest zbyt niskie.
Trochę odpoczynku w niedziele i jazda od Poniedziałku do pracy :(

Całkowity czas treningu: 1:19min (w to wliczyłem również rozjazd i rozciąganie)