Miałbyć trening ale ...

Sobota, 7 maja 2011 · dodano: 07.05.2011 | Komentarze 10

No właśnie ... dziewicza miałem robić ostry trening wpierw zacząłem od rozgrzewki i od sprawdzenia trasy ok wreszcie start na jednym z podjazdów poszedł łańcuch przy samym końcu podjazdu. Niestety nie mogłem nic z nim zrobić bo od razu mnie tona latających oblazła i gryzły nieprzeciętnie. Do tego zauważyłem że nie mam blokady w Rebie. Prawdopodobnie oring padł. :( Czas oczekiwania na gwarancji to około 2 tygodni. Może uda mi się pogadać z Bicyckiem i zrobią to z drobną opłatą. Jak tylko minie okres gwarancyjny to będę sam serwisował swojego amora.

KeenJow
| 19:36 wtorek, 10 maja 2011 | linkuj Jak każdy szanujący się bajker na niebieskim rowerze, pewnie niebieskie tabletki ;))
| 09:34 wtorek, 10 maja 2011 | linkuj Mam nadzieje że dzisiaj odbiorę rowerek i będzie wszystko sprawne czas najwyższy zacząć już jeździć bo mnie Zbychu przegoni w Karpaczu ;) Nie wiem co wpierdala na maratonie ale ma niezłego spida przynajmniej przez pierwsze 30km ;) Mam nadzieje, że w Karpaczu dystans będzie przynajmniej 60km.
KeenJow
| 09:13 wtorek, 10 maja 2011 | linkuj Najczęściej, właśnie takie "błahostki" unieruchamiają, no nie ;) ? Kurcze ile to nerwów mnie kosztuje ;)
| 08:55 poniedziałek, 9 maja 2011 | linkuj Diagnoza brak oleju prawdopodobnie spłynął przez oringi tam są 2 na samym dole z czego jeden pracuje.
| 08:10 poniedziałek, 9 maja 2011 | linkuj Sprawdziłem i niestety nadal to samo. :(
| 07:52 poniedziałek, 9 maja 2011 | linkuj Z tego co pamiętam nie miałem blokady już w górach jak sprawdzałeś ? ;) Sprawdzę jeszcze jedną rzecz mianowicie naciąg linki. Generalnie cała część związana z manetką działa prawidłowo. Przed górami czyściłem wszystko ale zapomniałem zabrać szczypców z auta i naciągałem linkę paluchami być może jest lekki luz sprawdzę to dzisiaj. Zanim zawiozę do serwisu.
klosiu
| 07:03 poniedziałek, 9 maja 2011 | linkuj E tam. Komory powietrznie odpowiadające za uginanie są w lewej goleni, tłumik w prawej. Brak blokady to tylko coś z tłumikiem albo olejem, jeśli to tłumik to wymienią cały bo jest nierozbieralny, jeśli to olej to wymienią olej. Oring raczej nie, bo tam nie trzeba takiego uszczelnienia jak przy komorach powietrznych. Tak czy inaczej, jeździć można, nawet bez tłumika, tyle że nie będziesz miał tłumienia i blokady ;).
| 06:34 poniedziałek, 9 maja 2011 | linkuj Gdzieś wyczytałem, że ponoć nie można jeździć bez działającej blokady. Jeśli to są oringi to pół biedy ale jeśli co innego to jest niewskazane.
klosiu
| 18:29 niedziela, 8 maja 2011 | linkuj Po co ci blokada w górach, to się tylko na płaskim przydaje :P
Rodman | 22:16 sobota, 7 maja 2011 | linkuj a może "Killer" odnosi się do podjazdów anie do tej krótkiej popierdółki w dół ;-P
mnie też tam poszedł łańcuch przed Murowaną, znaczy się: Killer dla łańcuchów ;-))

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ntrum