Trening interwałowy 6x2 na torze

Czwartek, 1 września 2011 · dodano: 01.09.2011 | Komentarze 9

Kilka kółek. Jedno kółko to:
6min w tętnie 85% 2 min odpoczynek itd
Wiatr strasznie upierdliwy. Dzisiaj widziałem jakiś team niestety nie zauważyłem jaki bo tak zapierdalali myślę, że 50-60km/h za samochodem jechali tak blisko auta, że ... aż mnie ciarki brały.
jakiś gość na rolkach zapierdalał 26-28km/h i to wcale się nie wysilał ;)

W sobotę jeszcze delikatnie z jednym max 2 interwałami 2min i koniec.
Myślę że wszystko okaże się w sobotę na jakim dystansie pojadę i czy z synem czy sam.

Rewelacyjna temperatura do jazdy treningowej ;)

bloom
| 20:42 wtorek, 6 września 2011 | linkuj Heh :D Zawsze możesz rozbudzić w nim jakąś pasję modelarską :D
A tak do tematu to ja do 17 roku życia się lekko opierdalałem :P Wf nie lubiłem ze względu na moj poziom sportowy który w grach zespołowych pozostał do teraz :D
Na rowerze jeżdżę 2 rok. I z bolka wyszedłem na średniego amatora kolarstwa którego chce udoskonalać :P
Dawać już 2012 i starty na szosie bo nie mogę się doczekać !!!
I to jest pasja :D
Rodman | 15:43 piątek, 2 września 2011 | linkuj pamiętaj Maks, to Ty jesteś jego Mistrzem ;-))
| 08:33 piątek, 2 września 2011 | linkuj Pozazdrościć mój wybrał ciemną stronę mocy :( Ale wierze że jest w nim jeszcze dobro ;)
Rodman | 07:59 piątek, 2 września 2011 | linkuj WF - podstawa, a w 3-ciej klasie Szymon ma 2 godziny lekcyjne ..... więc o czym tu mówić ?!
na szczęście trzymam go z dala od kompa, psp i tłukę w głowę, że to gówno, które rozwinie mu co najwyżej skoliozę i zlasuje mózg, na razie woli rower, karate, nogę" i mam nadzieję, że tak zostanie ;-)
| 07:29 piątek, 2 września 2011 | linkuj Wiesz ale z drugiej strony siedzenie przed TV, granie na komputerze albo PSP nie jest twórcze a tym bardziej zdrowe i czasem niestety trzeba go przymusić do jakiegokolwiek ruchu ;) Wg mnie więcej zajęć WF-u powinno być w szkołach.
klosiu
| 20:40 czwartek, 1 września 2011 | linkuj Pewnie że nie ma co przymuszać, tak to go tylko do roweru możesz zniechęcić.
| 20:08 czwartek, 1 września 2011 | linkuj Ale nie będę go zmuszał w sobotę spytam po raz ostatni albo pojedzie albo nie i jadę sam.
| 20:07 czwartek, 1 września 2011 | linkuj U mnie to nie przejdzie niestety :( Aktualnie bardziej mi zależy niż jemu.
klosiu
| 19:45 czwartek, 1 września 2011 | linkuj Co będziesz z synem jeździł, sam sobie poradzi :). Rodman Szymona wrzucił w Hermanowie na głęboką wodę i chłopak naginał :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa asudo