No tak Międzygórze stoi pod znakiem zapytania :(

Wtorek, 6 września 2011 · dodano: 06.09.2011 | Komentarze 11

Po BM w Poznaniu dopiero dzisiaj mi się rana trochę zasuszyła, niestety noga mi trochę spuchła około 1cm na obwodzie mięśnia. Jak stoję to strasznie napierdziela (ból pulsujący). Jak leżę czy siedzę jest ok. Rana nie wygląda paskudnie nie ropieje ale jest bardzo duża 15-20cm szlif na łydce. Wydaje mi się, że tkanka miękka jest nieco spuchnięta i stad się bierze ten centymetr więcej. Dodatkowo solidny wylew przy łopatce i ból z prawej strony w okolicach miednicy. Myślę że to akurat jest pierdołką. Najbardziej wkurza mnie noga. Wydaje mi się, że lepiej będzie poczekać aż się zagoi do tego stopnia aby mnie nie bolało a dopiero później zacznę treningi i starty.

Szlif na łokciu © Maks

Szlif na nodze © Maks

Rodman
| 07:49 czwartek, 8 września 2011 | linkuj Maks, koniecznie wrzuć na luz, takiej rany nie można bagatelizować ... myślę, że ten sezon już jest stracony ... bierz przykład z zawodowców - oni też wycofują się z Vuelty ... a jak się wypierdolisz na to ponownie ?!
jakby co weź buteleczkę wody utlenionej, bandaż, jałowe gaziki i adrenalinę w strzykawce jakbyś miał zemdleć, bo będzie bolało przy wyciąganiu ziemi, kamyków, patyków z tej japy ;-P
może też igła z nitką się przydać :>

aha, nie zapomnij nagrać na komórkę przeżyć "live", będzie super pamiątka ;-P

~Młodzik, średnia też niezła ! ;-)

p.s. życzę zero gleb i 110% przyczepności !
KeenJow
| 16:58 środa, 7 września 2011 | linkuj Chuck Norris ! ...to przecież kult !...
JPbike
| 14:09 środa, 7 września 2011 | linkuj Albo Harrison Ford :D
mlodzik
| 14:06 środa, 7 września 2011 | linkuj Niezły trening, dobry dystans.
klosiu
| 11:54 środa, 7 września 2011 | linkuj Co tam jak Rambo, jak Tommy Lee Jones w Ściganym! ;)))
JPbike
| 08:48 środa, 7 września 2011 | linkuj Bądź twardym jak Rambo i do sektora w Międzygórzu ! :)
| 06:46 środa, 7 września 2011 | linkuj Co za brak współczucia muszę jechać ... ;)
Aktualny cel dojechać bez gleby ;)
Sukcesem będzie jak poprawię rezultat z poprzedniego roku.
z3waza
| 06:39 środa, 7 września 2011 | linkuj Twardym trzeba być - jak gira nie odpadła to można jechać :)
marchos
| 20:49 wtorek, 6 września 2011 | linkuj Oj tam oj tam :-) Zesraj się, a nie daj się ;-) Pozdrower
klosiu
| 20:37 wtorek, 6 września 2011 | linkuj E tam, przez taką przycierkę chcesz zrezygnować? To od razu Michałki też odpuść, bo się jeszcze będzie paprać :). Nie marudź, przeciwbólowa tableta i jedziesz! :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa losie