• Kalorie 2082kcal

MPR - dzisiaj domknięty

Sobota, 5 listopada 2011 · dodano: 05.11.2011 | Komentarze 7

Dzisiaj postanowiłem domknąć Mały Pierścień Rowerowy w Zielonce. Na początku NSR-W aż do Promnic potem laskiem w stronę Murowanej Gośliny.
Tutaj zaczynam pętle (przed Murowana Gośliną) © Maks

Następnie przejeżdżam przez Murowaną a tam ...
Pokaz jazdy konnej w Murowanej Goślinie © Maks

Dalej jadę przejeżdżam Raduszyn i po około 700m widzę budowę nowej drogi i nastaje pytanie czy uda mi się przejechać ?
Budowa wiaduktu na przecięciu szlaku © Maks

Jakoś udaje mi się przejechać choć nie jest łatwo i kieruje się do Starczanowa. Przed samym Starczanowem sławetny podjazd ;)

Podjazd do Starczanowa © Maks

Za Starczanowem skręcam w prawo a tu piękne widoki kolorowych liści na drzewach ;)
Piękne widoki drzew © Maks

Kilka fotek i ruszam dalej. Przed Długą Gośliną dostaje ostry wiatr i na dokładkę lekko po górkę prędkość dość mocno spada, ale się nie przejmuje bo to nie jest ani maraton ani trening tylko wycieczka.
Wkrótce dojeżdżam do Wojnowic a tam w oddali widać jezioro Wojnowskie. Po przejechaniu Wojnowic dojeżdżam do przejazdu kolejowego a tam niestety czekam 15min bo trwa umacnianie podkładów kolejowych.

Przed przejazdem czekałem 15min :( © Maks

Jak ruszyłem dalej to dosyć mocno ostygłem i przez dłuższy czas było mi chłodno ale po pewnym czasie się rozgrzałem mijam Łopuchówko i Głeboczek i na skrzyżowaniu Csr i R-4 na parkingu leśnym robię mały 10min popas na batonika.
Mały popas © Maks

Po skończonym popasie ruszam dalej wkrótce robi się bardziej piaszczyście i pod górkę ale tylko przez chwilę ale mam już w nogach spory dystans i się daje odczuć. Jadę dalej wkrótce mijam miejscowość Kamińsko jest bardzo urokliwe. Wjeżdżam na drogę zaczynam przyspieszać wiatr już ustał albo nie jest tak odczuwalny w lesie. Po pewnym czasie jest zjazd do lasu bardzo wyboista droga. Jest już bardzo blisko dojeżdżam do przejazdu kolejowego i mijam drogę skręcam w lewo i dalej już zostało 1,5km do zamknięcia pętli. Powrót już tą samą drogą NSR-W. Chciałem jechać dalej i zaliczyć Złotniki Kiekrz Strzeszynek i Rusałkę ale paluchy mi dość mocno przemarzły i marzyłem już tylko o gorącej kąpieli.

Wycieczka udana szkoda że samemu.

cad: 72/133

Tutaj trasa:

Nadchodzi zmrok © Maks

KeenJow
| 19:53 czwartek, 10 listopada 2011 | linkuj Te trasy są mega-fajne ;)
| 07:37 poniedziałek, 7 listopada 2011 | linkuj Mariusz - w Biedrusku myślałem już tylko o gorącej kąpieli ;)
Jurek - dzięki ;)
Krzysiek - No właśnie teraz jest na to czas i pogoda zachęca do dłuższych tras.
Jarek - Zaczynam objeżdżać trasy którymi jeszcze nie jeździłem.
Jacek - zgadzam się w 100%, czasem tylko chciałbym się do kogoś odezwać a tu nie ma żywego ducha ;)
JPbike
| 17:55 niedziela, 6 listopada 2011 | linkuj Fajne jesienne klimaty !
Krzysztof, samemu też warto od czasu do czasu pokręcić, sporą zaletą takich wycieczek jest właśnie luzik w robieniu zdjęć :)
Jarekdrogbas
| 16:39 niedziela, 6 listopada 2011 | linkuj Jakiś czas temu pokonałem tą trasę,a było to podczas objazdu BM w Murowanej Goslinie.Fajny trening.
rzepkok
| 01:57 niedziela, 6 listopada 2011 | linkuj samotne wycieczki też są fajne - super, że wreszcie masz czas na podziwianie okolic ;)
Jurek57
| 19:57 sobota, 5 listopada 2011 | linkuj Musisz ogłosić trasę wcześniej.
Mógłby się ktoś podłączyć.
Trasa i widoki przednie !
pozdrawiam
klosiu
| 19:36 sobota, 5 listopada 2011 | linkuj Całkiem przyjemna wycieczka, ale żeby wracać tą samą drogą? ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa siepo