Pierwszy trening po długiej przerwie chorobowej.

Niedziela, 3 czerwca 2012 · dodano: 03.06.2012 | Komentarze 4

Dzisiaj miał być lekki trening ze Zbyszkiem.
Ruszyliśmy o 12:00 trasą bikemaratonu.
Zakładałem delikatny trening tlenowy w dolnej granicy niestety było inaczej, zaczęliśmy od razu ostro. Mam nadzieje, że nie za szybko zacząłem tak ostre treningi zaraz po chorobie. Generalnie brakuje jeszcze kondycji jest za to siła i to duża ;) Mam nadzieje, że do przyszłego maratonu nadrobię zaległości.

Na wakacjach.
W górach trochę pochodziłem z dzieciakami jednego nawet na bary wziąłem 13,5kg 5km do Siklawicy dał mi nieźle popalić ale widać zaprocentowało na treningu podczas podjazdów ;). Do tego dobre żarełko przez co zwiększyła się masa o 1kg w sumie niewiele ale ten 1kg to głównie tłuszcz będzie co palić ;)

| 22:25 niedziela, 3 czerwca 2012 | linkuj Spokojnie - musiałem wyjść z przeziębienia a przy okazji obiecałem żonie wakacje w Zakopcu ;)
Powoli wracam ... ;)
KeenJow
| 21:15 niedziela, 3 czerwca 2012 | linkuj Czy jak Zbyszek pojedzie, a Maks odpuści to się liczy do punktacji jako walkower na korzyść startującego ? ;))
klosiu
| 19:09 niedziela, 3 czerwca 2012 | linkuj Hehe. Jacek trafił w sedno, bo już myślałem, że w tym roku już w maju sobie odpuścisz rywalizację ze Zbychem ;).
No ale czasem trzeba odpuścić.
JPbike
| 17:30 niedziela, 3 czerwca 2012 | linkuj Miło widzieć że ... trenujesz :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa niena