• Sprzęt Szoska

Tlen z Markiem

Niedziela, 12 sierpnia 2012 · dodano: 12.08.2012 | Komentarze 7

Wybraliśmy się dzisiaj z Markiem na tlen na szosach. Wg wstępnie określonej trasy przez Marka. W czasie dojazdu na spotkanie chyba widziałem Zbycha %^&

Nad Malta ustawiłem siodełko noskiem trochę niżej bo w czasie jazdy dziwnie się czułem ;)
Wyruszyliśmy około 10:00 z Malty. Po pewnym czasie zobaczyliśmy gościa na MTB który przez długi czas trzymał się koła. Na samym początku mieliśmy ostry wiaterek w twarz. Po przejechaniu połowy trasy już było z wiatrem i jazda 35km/h nie była problemem.

Wszystko byłoby ok gdybym nie przegapił wcześniejszego zjazdu i niestety potem jechaliśmy na czuja co w efekcie skończyło się jazdą w terenie około 5km. Ale daliśmy rade ;)

Bardzo dobrze mi się jechało z Markiem nie było szarżowania tak jak ze Zbychem. Jechaliśmy równo ze zmianami. Noga wytrzymała nie było problemów.

Przetestowałem Vitargo EL super się wchłania i smak też ok.

Po przyjeździe wyregulowałem przedni hamulec bo nierówno chwytał.

| 07:03 wtorek, 14 sierpnia 2012 | linkuj Konrad - Głównie po to kupiłem szoskę, fajnie się jeździ jeszcze jak masz towarzystwo to już jest rewelacja ;) Muszę powiedzieć że żadne uszosowienie górala nie jest tym samym co jazda na szosce. (Próbowałem przez kupienie laczków 1.3'''', owszem zwiększyła się trochę prędkość ale to nie jest to samo). Jazda na szosie ma swój urok nie mówiąc już o prędkości ;)
KeenJow
| 20:29 poniedziałek, 13 sierpnia 2012 | linkuj No to teraz kilosy lecą....
| 19:26 niedziela, 12 sierpnia 2012 | linkuj Marcin - Trzeba było kiwnąć ;)
Jurek - nie od tak ćwiczyliśmy wytrzymałość ;)
Generalnie chciałbym w tym roku jeszcze na ustawkę wyskoczyć na Obornickim żeby zobaczyć jak długo się utrzymam ponoć tempo nieziemskie ;)
Jurek57
| 17:43 niedziela, 12 sierpnia 2012 | linkuj Czy to przygotowywania do jakiegoś "gurbszego" wyścigu ?
z3waza
| 17:42 niedziela, 12 sierpnia 2012 | linkuj A my Cię widzieliśmy z samochodu koło Malty.
| 15:28 niedziela, 12 sierpnia 2012 | linkuj Dzięki ;) myślę że częściej pokręcimy jak co to wiesz gdzie uderzyć ;)
Marc
| 14:11 niedziela, 12 sierpnia 2012 | linkuj Dzięki za wspólne kręcenie, fajnie było. No i szoska super :-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa bokim