• Sprzęt Szoska

Ucieczka przed deszczem ...

Sobota, 15 września 2012 · dodano: 15.09.2012 | Komentarze 4

Długo się wybierałem bo chmury cały czas na horyzoncie. W końcu koło 14:00 wziąłem szoskę i postanowiłem objechać pętle Poznań-Oboorniki-Murowana-Biedrusko-Poznań. Między Wargowem a Świerkówkami przy Obornickiej standardowy postój przy sklepie na batonika.
Czarne chmury nadciągają bardzo szybko zastanawiam się czy nie wrócić bo wiatr jest spory. Zaryzykowałem i jadę dalej udaje się zrobić nawrotkę w Obornikach i szpula do domu.
Udało się zdążyć. Silny wiatr czasami trudno było utrzymać się na szosie w linii. Rzucało mnie raz na prawo raz na lewo. Dobrze że ruchu za dużego nie było ;)

Jak wsiadłem na szoskę to jakoś dziwnie się czułem nie mogłem się przyzwyczaić w końcu po 10km się zatrzymałem i podniosłem siodełko o kolejne 5mm i obniżyłem nieco nosek siodełka. Teraz jest nieco lepiej zobaczymy jutro czy noga będzie na chodzie ;) Czuje przyjemne uczucie "zabetonowanych łydek" ;)

| 22:13 sobota, 15 września 2012 | linkuj Mariusz aktualnie szukam swojego optymalnego położenia ;) Za każdym razem jak wracam wydaje mi się że to jest właśnie to położenie ;)
klosiu
| 20:54 sobota, 15 września 2012 | linkuj Też jak zacząłem z szosą to miałem manię podnoszenia siodełka. W tej chwili mam ze 3cm poniżej maksymalnego poziomu jaki osiągnąłem, hehe. Doszedłem do takiego podniesienia, że prawie nie mogłem skręcać za ostro ;). Generalnie sprawdza się zasada, że optymalnie jest wtedy, gdy możesz zapedałować do tyłu piętą w bucie. Więcej nie ma co podnosić, bo cierpi na tym kontrola. Siodełko też najoptymalniej działa, gdy jest dokładnie w poziomie, choć na maratonach widuje się różne chore konfiguracje, czasem się zastanawiam, jak niektórzy są w stanie jeździć :).
| 20:20 sobota, 15 września 2012 | linkuj Kuba Polecam asfalt w miarę przyzwoity ;)
jakub1
| 20:17 sobota, 15 września 2012 | linkuj Fajna runda ja jutro planuje objazd szosą

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa acyse