• Sprzęt Szoska

Palenie tłuszczu ...

Niedziela, 3 marca 2013 · dodano: 03.03.2013 | Komentarze 4

Dzisiaj miała być lekka seta bardziej nastawiałem się na palenie tłuszczu po wczorajszej wytrzymałości. Mimo wszystko nogi czułem przy mocniejszym depnięciu. Przybyłem punktualnie na obornickie, tym razem było trochę więcej osób niż ostatnio. Na początku trzymałem się z przodu jechało się całkiem ok do momentu jak tempo wzrosło i poczułem przyjemne pieczenie czwórek była to oznaka, że jadę za mocno. Zacząłem się zastanawiać czy jest sens tak zasuwać tym bardziej, że w planach miałem dłuższy dystans. Po chwili zacząłem odpuszczać i jechałem swoje. Przy silnym wietrze nie było łatwo. Po około 30min udało mi się dojść Piotra. I zrobiliśmy razem "prawie" stówę fajne tempo delikatne bez napinki tego mi było trzeba po wczorajszym treningu.

Weekend zamykam w z dobrym wynikiem 200km ;)

| 21:28 niedziela, 3 marca 2013 | linkuj Mariusz - mam nadzieje że teraz przebieg zacznie rosnąć ;)
Marcin - Nie dałbym rady podjechać pod tą górkę po ostatnim treningu wytrzymałości.
Mikołaj - no niestety za mocno było dzisiaj dla mnie ;)
Virenque
| 16:40 niedziela, 3 marca 2013 | linkuj A ja się samotnie męczyłem :/ Nawet nie zauważyłem, gdzie poodpadaliście
z3waza
| 15:46 niedziela, 3 marca 2013 | linkuj Ładny rowerowy weekend :)
Szkoda tylko, że nie zawitałeś dziś na Osowej.
klosiu
| 15:36 niedziela, 3 marca 2013 | linkuj Faktycznie, połowa rocznego przebiegu ;D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa miesc