Terenowa Drogbasowa pętla

Piątek, 7 czerwca 2013 · dodano: 07.06.2013 | Komentarze 3

Ustawka z Jackiem i moim imiennikiem Krzysztofem.

Chyba nie doczytałem dobrze i cały czas wydawało mi się że umówiliśmy się przy mostku a okazało się że przy pomoście ;)

Dobrze że są jeszcze telefony ;)

Trasa bardzo fajna jedna mała nauczka nie jedź zbyt blisko na kole osobie z przodu bo możesz nie wyrobić zakrętu udało się nie pocałować drzewa ;)
Tempo jak dla mnie ok (jazda na progu) tym bardziej, że startuje w niedzielę w Kargowej. Pod koniec trochę zwolniłem bo tętno utrzymywało się powyżej progu.

Trasa bardzo przyjemna ciekawa w kilku miejscach trzeba naprawdę uważać szczególnie gdy nagle wyjeżdża się z lasu na drogę. Na pewno bardziej urozmaicona niż pierwsza pętla i bardziej terenowa. Muszę powiedzieć że przypadła mi do gustu i na 100% jeszcze ją powtórzę ;)

Dzięki Jacek ;)

Na koniec rozjazd z Krzysztofem. Krzysiek uderzył jeszcze na cytadelę a ja spokojnie do domu.
Drogbasowa runda zaczyna się zaraz za ul. Lutycką w stronę Strzeszyna i kończy się w tym samym miejscu ;)

Strasznie parno jeden bidon starczył na styk .. ;)