Karpacz - Rozjazd + kilka fotek

Niedziela, 2 maja 2010 · dodano: 03.05.2010 | Komentarze 5

Poranna pobudka sprawdzam czy jeszcze żyje po wczorajszym maratonie. Dojście do łazienki po schodach idę trzymając się poręczy :), pierwsza myśl… ludzie nigdzie dzisiaj nie jadę. Poranny prysznic śniadanie. Pogoda – nie pada. Na pytanie Jacka co robimy bez wahania odpowiadam jedziemy ;). Jacek ustala trasę dystans około 20km. Z czego jest sporo podjazdów. Schodzimy do rowerów muszę się rozciągnąć bo nie mogę zgiąć nóg wiem dobrze że jak zacznę kręcić to będzie lepiej. Zaczynam kręcić niestety cały czas odstaje od Zbyszka i Jacka oni chyba widzą że GIGA dało mi sporo w kość i zwalniają. Jest ciężko ale nie poddaje się. Przyjechałem do Karpacza nie po to żeby leżeć w łóżku i lizać rany, nie po to jechałem 250km żeby teraz marudzić, zaciskam zęby i jadę dalej ;)
Podjazd do Wang, nie schodzę „pompuje” od czasu do czasu mówię „UWAGA !” do idących ludzi wiem że jak stanę to nie podjadę ;) Chwila przerwy na zrobienie zdjęć robimy jeszcze kilka podjazdów w sumie niecałe 900m przewyższeń. Powrotny zjazd już mi idzie lepiej tym bardziej że moje pythony są zdecydowanie szybsze od opon Jacka i Zbyszka. Nogi się rozgrzały i jest zdecydowanie lepiej mogę już chodzić bez problemów. Jemy obiadek i wracamy do Poznania. W drodze powrotnej jesteśmy planowo :) Jacek zna doskonale trasę ;)
Wychodzę z auta czuje uda … nie pozwalają mi zapomnieć o maratonie ;) Potem podwożę Zbyszka który naprawdę jest w dobrej formie po przejechaniu MEGA. Wracam do siebie na nareszcie upragniony odpoczynek wiem że jak będzie pogoda na drugi dzień to ruszam na regeneracyjny rozjazd ;)

Tutaj spaliśmy dzięki Zbyszkowi ;) © Maks

Wang © Maks

Profil trasy

JPbike
| 20:35 sobota, 8 maja 2010 | linkuj Maks - ja tradycyjnie wypatruję pięknych bikerek :)
GonZoo
| 05:23 sobota, 8 maja 2010 | linkuj Dwa lata temu też byłem w Karpaczu z rowerem. Dzięki za możliwość wspomnień ;) Takie trasy na pewno zostaną w pamięci. No i gratuluję wczorajszego tam startu. pozdrawiam
Jurek57
| 17:44 poniedziałek, 3 maja 2010 | linkuj Jechałem kilka razy maratony w górach ale tylko mini.Wyobrażam sobie poranek po takim dystansie.Współczuję i podziwiam.
pozdrawiam
| 10:04 poniedziałek, 3 maja 2010 | linkuj Trasy w Karpaczu są naprawdę piękne zwłaszcza na rowerze myślę że tam wrócę ;) Tak naprawdę w górach człowiek pokonuje swoje słabości szczególnie na niekończących się podjazdach ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa taprz