Regeneracyjnie

Niedziela, 3 kwietnia 2011 · dodano: 03.04.2011 | Komentarze 7

Dzisiaj czwórka dzielnych menów się wybrała na trening regeneracyjny. Zbyszek Mariusz Maciej i ja. Zbyszek nam zrobił małą niespodziankę. Nie chciał się spóźnić i pędził na złamanie karku z tętnem 170bpm w ubraniu zimowych (kurtka i długie spodnie ocieplane - pewnie zapomniał że ma być ciepło ;)). Skończyło się tak, że jak dojechał na spotkanie to odpłynął (zemdlał) kompletnie nie kontaktował. Na początku myśleliśmy że się przewrócił i coś mu się stało ale leżał nieruchomo. Facet obok wezwał karetkę a że był w tym czasie maraton biegowy to przyjechała bardzo szybko. Co robił w karetce tego niestety nie wiemy ale wyszedł podejrzanie uśmiechnięty więc pewnie było bardzo przyjemnie w środku zwłaszcza że ponoć były ładne panie pielęgniarki ech taki to ma szczęście ;) Chwila odpoczynku i udaliśmy się na sławetny zjazd Uzarzewie nie udało mi się zjechać trochę mnie zarzuciło ale obyło się bez upadku. Są bardzo duże koleiny i trzeba uważać. Ale głównym celem był podjazd. Wpierw Mariusz bez problemu później ja też choć nie było lekko na końcówce tętno zbliżyło się do 170bpm a mięśnie było nieźle zakwaszone. Później zjazd i kolej na Zbyszka też udało mu się wjechać uzyskał tam jeśli się nie mylę swoje tętno maksymalne powyżej 185bpm. (Pierwszy raz udało mu się podjechać) Maciejowi niestety nie udało się podjechać mimo 2 prób ale myślę że wszystko przed nim ;)
Po tym podjeździe udaliśmy się na singielek nad Kowalskie bardzo fajny i te kilka km miał. Cały czas jechaliśmy na niskim pulsie przynajmniej ja ;) Jako że jechaliśmy naprawdę wycieczkowo aby urozmaicić sobie trochę całą trasę to od czasu do czasu robiliśmy sprinty z Mariuszem Zbyszkowi było za gorąco więc się nie podłączał ;) Maciej trenował technikę do Murowanej ;) Później przez Zielonkę nad Kilera. Kilka podjazdów zjazdów pętelek było. Całkiem nieźle tętno też wysokie. Potrzebowałem kilku minut aby zjechać z nim do tlenu. Generalnie bardzo fajna jazda ;)
W drodze powrotnej spotkaliśmy mojego imiennika jak trenował szkoda że nie jedzie w Murowanej.
Dzięki wszystkim za fajną wycieczkę i te przeżycia ;)

Trasa:

Wyniki:
1 strefa do 120bpm 01:39:41
2 strefa do 150bpm 02:42:54
3 strefa do 178bpm 00:17:01

Do wyleczenia pozostają żebra. Jest nieznaczna poprawa zauważyłem że nie mogę wykonywać podjazdów na stojąco (bardzo są wtedy obciążone). Ostatnio złapałem delikatną kontuzję która mi się odnowiła. Musiałem pewnie za bardzo rozluźnić mięśnie grzbietowe i je delikatnie naciągnąłem. Myślę że 2-3 dni i będzie ok.

| 09:59 niedziela, 24 kwietnia 2011 | linkuj Wrzuciłem filmiki ;)
| 14:30 poniedziałek, 4 kwietnia 2011 | linkuj Rodman - Jak ktoś jeździ w zimowych ciuchach jak jest 20 stopni to nie ma się co dziwić ;)
| 10:05 poniedziałek, 4 kwietnia 2011 | linkuj Zbyszek ma arytmię serca i to jest niestety powodem jego odpłynięcia. Myślę że powinien skonsultować z kardiologiem czy i jak może startować w maratonach. Musi uważać bo kiedyś taki upadek może zakończyć się naprawdę poważnie.
Rodman | 07:41 poniedziałek, 4 kwietnia 2011 | linkuj przez tę brodę chłodnica Ci nie działa, no i te opory powietrza ... ;-)

jak normalne ?! Zibi, ja bym się zbadał, to nie jest normalne, że się mdleje, przecież już nie dojrzewasz ;-), chociaż już takiego kolesia widziałem na poboczu w połowie drogi na Równicę w 2008 ..

weź to EPO odstaw, co byś nie skończył jak Halupczok ...
KeenJow
| 22:23 niedziela, 3 kwietnia 2011 | linkuj Taaa, najważniejsze, że się nie spóźnił ;)))
toadi69 | 21:40 niedziela, 3 kwietnia 2011 | linkuj Nic nie wstrzyknęła :)
A że odjechałem, no to nie pierwsze i pewnie nie ostatnie, a że pierwsze w towarzystwie Krzysztofa, Mariusza i Macieja to co innego.
Karetka była zbędna, zmierzyli tętno, słuchali serce i nic nie stwierdzili :)
Normalka

Ja już do tego przywykłem, należało jechać a nie zatrzymałem się i to po niezłym jak dla mnie sprincie, jednak byłem na czas dziś się nie spóźniłem.
jacgol
| 21:08 niedziela, 3 kwietnia 2011 | linkuj dzisiaj też jechałem przez Uzarzewo/Biskupice...
Ale jazda z tym Zbychem, pewnie coś mu piguła wstrzynkęła że taki zadowolony z karetki wychodził..;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zensp