Ostry trening przez ZS

Sobota, 23 kwietnia 2011 · dodano: 23.04.2011 | Komentarze 14

Spotkaliśmy się na Cytadeli w umówionym miejscu na spotkaniu pojawił się Paweł z Michałem potem przybyłem ja i Zbyszek. Kto zgadnie jak Zbyszek był ubrany ? ;) Czekaliśmy jeszcze z 10min ale nikt więcej się nie pojawił. Ruszyliśmy pod amfiteatr. Jako że byliśmy w miarę wypoczęci to udało mi się podjechać 6 razy ale za to Paweł podjechał 11 razy. I to bardzo szybko za to ja nie podjeżdżałem z młynka po raz pierwszy tak więc jest postęp od zeszłego roku.

Bardzo łatwe podjazdy i mało techniczne ale za to mocno siłowe.
Wpadliśmy na pomysł aby zwiększyć bardziej siłę podjazdami pod Gortatowo w tym celu udaliśmy się bardzo ciekawym singlem wzdłuż z Malty którym Zbyszek prowadził i pokazywał.

Kiedy wylądowaliśmy przed podjazdem udało mi się podjechać 3 razy przy czym za 3 razem moje tętno na podjeździe sięgnęło granicznej wartości 176bpm ;)

Paweł zjeżdżał z zawrotną prędkością ponad 60km/h

Następnie udaliśmy się na Dziewiczą Górę po drodze robiąc popas jako, że poczułem lekkie ssanie. Po wchłonięciu trochę cukru ruszyliśmy na szlak.

Na dziewiczej zrobiliśmy 4 duże pętle spotykając Zabela.

Oj trzeba będzie zrobić jutro rozjazd ;)

Trasa:

toadi69 | 18:25 poniedziałek, 25 kwietnia 2011 | linkuj Nawet mnie udało się wszystkie podjechać, jednak nie robiłem tylu powtórzeń jak niektórzy, wolałem jak zwykle oszczędzać się kiedy nie muszę włożyć 100% swoich sił.
tatanka
| 18:40 niedziela, 24 kwietnia 2011 | linkuj chyba kojarzę, gdzie to jest. Kiedyś obserwowawałam tam jak trzej kolesie wjeżdżali i dwóch odpadło po drodze. Nie próbowałam podjeżdżać, muszę kiedyś sprawdzić czy dam radę..
mlodzik
| 18:34 niedziela, 24 kwietnia 2011 | linkuj JPbike - może w tym sezonie będzie ta góreczka :)
| 18:26 niedziela, 24 kwietnia 2011 | linkuj Myślę że jeśli chodzi o Siłę i WS to trasa jest super.
Wpierw Cytadela krótkie i ostre podjazdy następnie Gortatowo a tam wierzcie można dojść do swojego maksymalnego tętna niekoniecznie za pierwszym podjazdem i na sam koniec wytrzymałość siłowa na dziewiczej. Polecam tą trasę ;)
JPbike
| 18:01 niedziela, 24 kwietnia 2011 | linkuj Ta górka, a właściwie zjazd była włączona do poznańskiego bikemaratonu w 2008 i 2009 roku, a w 2010 pominęli z powodu pobliskich robót drogowych.
mlodzik
| 17:53 niedziela, 24 kwietnia 2011 | linkuj Dzięki JPbike, podjazd nie był taki zły, po zablokowaniu fox'a szlo trochę łatwiej ;)

Marc - "bo mi od internetu urwiesz" ;D

Fajnie, że ta górka jest tak niedaleko, nie wiedziałem o jej istnieniu. Teraz będę tam jeździł i ćwiczył.
Marc
| 16:32 niedziela, 24 kwietnia 2011 | linkuj Patrząc na styl Pawła muszę to powiedzieć: jesteś hardcorem :)
JPbike
| 16:17 niedziela, 24 kwietnia 2011 | linkuj Panie mlodziku - JPbike jest w szoku !
No właśnie tym sposobem jaki podjeżdżasz tamten znany mi podjazd - i to bez blokady FOX'a !
Szacunek WIELKI !
mlodzik
| 13:21 niedziela, 24 kwietnia 2011 | linkuj Klosiu, wszelkie prawa zastrzeżone! Kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie sposobu podjazdu bez mojej zgody, zabronione !!! :D

A tak w ogóle to żałuje, że wczoraj nie byłeś. Trochę poszaleliśmy.
MAMBA
| 09:29 niedziela, 24 kwietnia 2011 | linkuj Też podoba mi się sposób w jaki ten gość podjeżdża na stojąco.
| 07:30 niedziela, 24 kwietnia 2011 | linkuj kkkrajek18 - Masz dokładnie ślad na mapie ;)
kkkrajek18-remov
| 07:24 niedziela, 24 kwietnia 2011 | linkuj gdzie dokładnie jest ten podjazd koło Gortatowa ?
da się jakoś opisać dojazd ? :) Pozdr.
klosiu
| 07:18 niedziela, 24 kwietnia 2011 | linkuj Ostro!
Paweł ma dobrą technikę z tym podjeżdżaniem na stojąco - muszę to skopiować ;).
Michał | 06:30 niedziela, 24 kwietnia 2011 | linkuj Udany wypad, dziewicza gora to swietne miejsce do cwiczenia zjazdow z ktorymi mam duzy problem :/

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa pokoj