• Sprzęt Szoska

Dobry mocny trening wytrzymałościowy

Niedziela, 14 kwietnia 2013 · dodano: 14.04.2013 | Komentarze 13

Ustawka na rondzie obornickim o 8:30 wyjazd na Czarnków i kreska na Goraju. Taki był plan. Przyjechałem kilka minut po czasie można powiedzieć, że wszyscy czekali na mnie ;) bo po mnie już nikt więcej się nie zjawił. Zebrała się spora grupka dokładnie 6 osób (łącznie ze mną). Od razu mieliśmy pod wiatr nie był za silny ale dało się go odczuć szczególnie na zmianach. Muszę powiedzieć że fajnie się jechało wszyscy dawali radę bez problemu. Na górę niestety wjechałem ostatni z wiadomych przyczyn muszę to zmienić (mocne postanowienie !!!). Na górce zrobiliśmy dłuższy postój Mikołaj strzelił nawet fotkę dla upamiętnienia chwili ;) Po chwili już siedzieliśmy na swoich maszynach i ruszaliśmy w drogę powrotną. Po pewnym czasie jeden z kolegów zaczął łapać kryzys odcięło go próbowaliśmy zaczekać Piotr nawet podjechał do niego ale okazało się że wróci sam swoim tempem. Ruszyliśmy swoje do samego końca już nikt nie odpadł. Na powrocie mieliśmy konkretne tempo przy wyjściu na zmianę prędkość rosła nawet do 37-38km/h niestety mieliśmy w drodze powrotnej również pod wiatr :(. Na zmianie starałem się nie wychodzić powyżej 165bpm. Jak tylko tętno rosło powyżej to zjeżdżałem ze zmiany (nie chciałem się zakwasić do tego stopnia żeby mieć odcięcie). Trening ładnie wszedł w nogi ;) Teraz czas wykorzystać MTB.

Dzięki wszystkim za dobry trening myślę że będzie okazja jeszcze powtórzyć ;)

| 20:46 poniedziałek, 15 kwietnia 2013 | linkuj Jarek - w tym roku chcę wystartować ;)
Ale widzę że jeszcze wiele muszę się nauczyć najważniejsze, że jest z kim jeździć jest fajna ekipa i jakoś daje radę... ;)

Jestem naprawdę ciekaw jak będzie wyglądał ten sezon ;)
Jarekdrogbas
| 20:03 poniedziałek, 15 kwietnia 2013 | linkuj Ale trening no no! Maks na szosie staruj bo widac,że dobrze tobie idzie.
| 08:57 poniedziałek, 15 kwietnia 2013 | linkuj Marcin - Ty też ;)
Mikołaj - No niestety też żałuje :/
Virenque
| 08:17 poniedziałek, 15 kwietnia 2013 | linkuj Szkoda, że Goraj nie jest bliżej, fajnie tam można potrenować :)
z3waza
| 07:24 poniedziałek, 15 kwietnia 2013 | linkuj No ładnie ciśniesz Maks na tej szosie.
| 07:16 poniedziałek, 15 kwietnia 2013 | linkuj Nie wiem czy to nie dlatego że na Goraju pierwszy był Mikołaj ;)
josip
| 06:52 poniedziałek, 15 kwietnia 2013 | linkuj Toście pocisnęli! Rzeczywiście, tak jak Marek zauważył, fota przedstawia dość posępnych jeźdźców:)
Marc
| 19:56 niedziela, 14 kwietnia 2013 | linkuj Na tym zdjęciu strasznie smutno wyglądacie, pewno dlatego, że musieliście po szosach jeździć, a nie w terenie ;-)
| 18:49 niedziela, 14 kwietnia 2013 | linkuj Bez przesady chłopaki to jest szosa i jechaliśmy w 6 ;)
Virenque
| 18:41 niedziela, 14 kwietnia 2013 | linkuj Było super, jasne, że to powtórzymy :)
A fotka już do zobaczenia u mnie na blogu ;)
Jurek57
| 18:01 niedziela, 14 kwietnia 2013 | linkuj Jak tak dalej pójdzie to w sezonie z "pudła" nie zejdziesz ! :-)
pozdrawiam
MaciejBrace
| 17:43 niedziela, 14 kwietnia 2013 | linkuj Ja się pytam Jesionowa i piwka dla Klosia było - bo taki wyjazd to się nie liczy ;)
Ładny trening.
klosiu
| 16:09 niedziela, 14 kwietnia 2013 | linkuj No panie, co za średnia :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa jacys