• Sprzęt Szoska

Urlop dzień szósty

Piątek, 26 lipca 2013 · dodano: 26.07.2013 | Komentarze 2

Poranna przebieżka z dzieciakami nawet najmniejszy się wkręcił zrobił jedno kółko dzieciaki miały dzisiaj zawody z możliwością wygrania ciekawej nagrody. Wygrała oczywiście Basia kosztowało mnie to 100zł (kasa poszła na ciuchy) kurcze zbankrutuje ;). No ale w końcu są wakacje i trzeba popierać sport nie tylko w telewizji w laptopie czy smartfonie.

Ja też oczywiście biegłem to taka nasza tradycja na urlopie - poranne biegi. Jako, że dzieciaki nie chcą chodzić po górach to chociaż trochę biegania tak więc pobudka o 7:30 a o 8:00 już rozgrzewka + rozciąganie i bieg. Bieg jest dookoła budynku (3 kółka) więc pewnie w sumie około 150-200m biegania a może mniej ?.

Dzisiaj chciałem odwiedzić Kowary i tamtejsze podjazdy zaraz po śniadaniu zaopatrzyłem się w prowiant 2 banany batony + 2 bidony 0,75.
Zacząłem małą rozgrzewką pod Wang.
Wang Podjazd © Maks

Potem był zjazd szukałem drogi na sztolnie ale za szybko skręciłem zauważyłem kolejny podjazd zapowiadał się ciekawie więc ruszam ... ;)
Kolejny podjazd zapowiada się ciekawie ;) © Maks

Lekkie nastromienie ;) © Maks

Podjazd był bardzo ciekawy choć nie był stromy tylko miejscami było około 10% więc nic specjalnego za to był całkowicie w lesie więc byłem osłonięty a lampa dzisiaj była niezła. Wkrótce podjazd się skończył zaczęła się szutrowa droga z ostrymi kamieniami.
Koniec trasy ... :/ © Maks

Dla szosy to niezdrowe tym bardziej, że moje ciśnienie dzisiaj w laczkach nie przekraczało 6,5atm jak na taką pogodę było idealne tylko musiałem uważać aby nie dobić opony.

Zjazd dojeżdżam do drogi na sztolnie.
Droga na Sztolnię znaleziona ;) © Maks

Tutaj mały popas przy sklepiku ;) © Maks

Jest dobrze zaczynamy podjazd na początku 4-6% nic specjalnego więc spokojnie. Później zaczynają się schody i wchodzimy w przewyższenia 2u cyfrowe i zaczyna się robić ciekawie 15% dla mnie już zaczyna boleć całe szczęście że są wyrównania i na nich można odpocząć ;)
Zaczyna być coraz ciekawiej tutaj już 15% ;) © Maks

Końcówka już konkret 18% nie schodzi z budzika jako że jest trochę piasku to na stojąco czuje jak koło momentami kręci się w miejscu tutaj doświadczenie z MTB robi swoje i podjeżdżam do końca drogi asfaltowej. Muszę powiedzieć, że asfalcik jest nówka naprawdę super jest ten podjazd ;)
Podjechane ;) © Maks

Koniec podjazdu a tak nam było dobrze ;) © Maks

Ale cały czas mi mało postanawiam wrócić i podjechać na Okraj. Na Okraj jadę siłowo cały czas na tym samym przełożeniu:
34/19 - udało się wjechać bez zmiany przełożenia ;).
Na samym końcu już miękkie nogi w tym czasie akurat dostaje trochę dodatkowej mocy aktualnie w słuchawkach leci:

Okraj podjechany © Maks

Na Okraju Pilsner - później zjazd i powrót do kwatery.
Tutaj Pilsner smakuje najlepiej © Maks

Kurcze nie wiem czemu ale lubię ten podjazd może przez to że na samej górze można wypić Pilsner'a który smakuje tak wybornie... ech na samą myśl ślinka cieknie oj będzie mi tego brakowało. Przypomina mi się tekst z Psów:

Później obiadek ale jest taka lampa że nie jestem wstanie za wiele wciągnąć więc soczysta pomidorowa z makaronem i czuje się najedzony do tego Radlerek i jest ok.

Po wieczór może wyskoczę jeszcze pod Wang. Krótko ale treściwie jestem zadowolony że wziąłem szosę nie kusi mnie blacik 22. choć
W planach pokonanie Czarnej Góry w Czechach mam nadzieje że to była dobra zaprawa ;)