Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi Maks z miasteczka Poznań, Os. Pod Lipami. Mam przejechane 23879.28 kilometrów w tym 9152.02 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.79 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie.

2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl 2010 button stats bikestats.pl 2009 button stats bikestats.pl


MARATONY W KTÓRYCH BIORĘ UDZIAŁ


REPREZENTUJE TEAM

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy Maks.bikestats.pl

Czas odświeżyć sprzęt

Niedziela, 6 marca 2011 · dodano: 06.03.2011 | Komentarze 8

Rano wyskoczyłem do domciu aby umyć bike ale nie wyglądał źle postanowiłem że nie ma sensu go traktować z węża zwykła szmatka i trochę wody zrobiły swoje. Napęd oczywiście wyczyszczony, czas przyszedł na zmianę łańcucha. Przy okazji wyczyściłem zębatki i korbę. Stwierdziłem że zajmę się odpowietrzaniem hamulców oraz skróceniem przedniej linki. Udało mi się troszkę poprawić tył od ostatniego razu ale stwierdziłem że zrobię siekierę i mi się udało ;) Minusem jest niestety większy problem z regulacją bo klocki się znacznie zbliżyły do tarczy. Przód skrócony i odpowietrzony chodzi super ;) Dzięki Jacek ;) Założyłem nowe szosowe oponki jako że głównym celem będzie jazda na szosie jeszcze za nim wjadę w teren trochę tych km trzeba nakulać.
Oponki to: SPORT CONTACT 1,3 cala. teraz to można popylać po szosie i robić km ... ;)
Kategoria Serwis



Komentarze
Maks
| 09:04 wtorek, 8 marca 2011 | linkuj Panowie aż tak źle nie jest ;) Zobaczymy, upuścić trochę płynu zawsze można a aktualny efekt jest niesamowity. Jak wyjadę w teren na Dziewiczą zrobić trochę siły to przetestuje i zobaczymy, przy okazji dotrę swoje kool-stopy ;)
klosiu
| 00:11 wtorek, 8 marca 2011 | linkuj No podejrzewam, ze na pierwszym dlugim gorskim zjezdzie, jak Maksiowi zaczna same hamulce hamowac, to szybko wroci do luzniejszych ustawien ;).
MaciejBrace
| 00:03 wtorek, 8 marca 2011 | linkuj Zrobienie bardzo ostrego hamulca przy płynie mineralnym może powodować spuchnięcie klamki i kłopot z hamowaniem przy długich zjazdach i małych tarczach, efekt pogłębia się jeśli masz klocki na płytkach z aluminium - patrz kłopoty Mai na olimpiadzie.
Maks
| 22:46 poniedziałek, 7 marca 2011 | linkuj Jacek - Dobiłem płynu przez otwór odpowietrzający. W ten sposób wypchnąłem nieco tłoczki bliżej tarczy. Efekt finalny jest niesamowity ;) Muszę jeszcze sprawdzić na trasie czy nie ma nigdzie przecieków i czy działają prawidłowo ;) Zrobiłem tylko w ten sposób tylną klamkę przód odpowietrzyłem normalnym sposobem bez dobicia płynu. Teraz nawet przód było ciężej wyregulować zajęło mi to aż 3min a nie 1min. Z tyłem to już inna bajka walczyłem jakieś 15min ale się udało.
JPbike
| 20:19 poniedziałek, 7 marca 2011 | linkuj No to super że opanowałeś tę sztukę z hamulcami :)
Coś zrobił z tyłem że masz siekierę ?
klosiu
| 17:58 poniedziałek, 7 marca 2011 | linkuj Nie musza, ale jak sa mniejsze to zalicza cie do szosowcow. Wprowadzili to od tego roku, po tym jak ostatnio Rodman objechal na Angelu 90% szoszonow na szosolotach :D
Maks
| 13:06 poniedziałek, 7 marca 2011 | linkuj Upps ale byk już poprawiam ;) Nie wiedziałem że są takie warunki wystąpienia w wyścigu że oponki muszą być 1,4 cala :(
Rodman | 10:12 poniedziałek, 7 marca 2011 | linkuj świerzy = ż , trzeba było wziąć 1.4 cala, w razie czego byłoby na wyścig szosowy dla górali ;-)
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa wyodw
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]