Rozjazd regeneracyjny po setce dolny tlen

Wtorek, 10 kwietnia 2012 · dodano: 10.04.2012 | Komentarze 2

Pętelka dokładnie taka sama jak tydzień temu z ta różnica że po drodze spotkałem Wojtasa pogadaliśmy trochę ale jako że czasu mało to każdy udał się w swoją stronę. Ja żeby zakończyć swoją pętle a Wojtek aby dokończyć trening.
Jutro muszę udać się do klienta więc jadę autem do pracy. Ale po robocie znów pętelkę zrobię. Kurcze jakby się udało wyjeździć tysiaka do Murowanej to byłoby super. W każdym razie nie poddaje się ;)
Dzisiaj wyjątkowo było ciepło. Za ciepło się ubrałem po raz kolejny :(

| 06:50 środa, 11 kwietnia 2012 | linkuj Kurcze myślałem że dam radę ale nie, muszę zregenerować nogi. Dzisiaj w robocie wyraźnie dają mi o sobie znać i mówią stary potrzebujemy odpoczynku ;).
Muszę zwiększyć ilość węgli w pożywieniu bo aktualna ilość którą jem nawet przy treningach tlenowych to za mało. Będę musiał zabierać ze sobą 2 obiady ;)
josip
| 20:07 wtorek, 10 kwietnia 2012 | linkuj Maks, chyba bez sensu teraz się żyłować i nabijać kaemy - tylko nogi będą zmęczone na maratonie. Ty masz plan zrobić 230 km w 4 dni, co najmniej 2 razy za dużo. Taka moja rada ale może ja się nie znam:)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa rwiat